Vicky

Alla inlägg under januari 2012

Av Victoria - 15 januari 2012 18:13

Hej! =)


Igår va en nice dag. Åt kolpuddinglunch på IKEA med mina päron o kollade på ett par långfärdsskidor som jag vill ha. ^^ Klockan tjugo i sex tog Lisa o jag bussen till stan för att hoppa på tåget till Märsta. Kompisarna kom också och vi hoppa in i vagn 6, mkt bra vagnval av mig. Svart - fin och stannade precis vid utgången på Märsta station. ;) Kasper hoppa på i Knivsta också ja. Första gången vi alla va samlade för en gångs skull, och sista gången vi körde "halv sju hos mig".


Vi hade jättetrevligt hur som helst, Jimmy bjöd på god trerättersmiddag och roliga lekar på golvet, så körde vi tågspelet vi inte hann klart hos Kasper också. Va ju med i gangsta-gänget då och vann nästan, eller NOT. =P


Nejmen det var roligt, flumma ur lite grann och blev typ hes, haha. Ganska awesome kväll+natt. Vi palla inte vänta på 7:an i 20 min sen så Liz o jag gick hem efter sista tåget mot Uppsala med lokföraren som sa: "Framme i Uppsala Stazione!" Haha lite trött han med sådär kl. halv två på natten? ;P Så vi gick hem. Det va rätt skönt faktiskt.


Sov ända till kvart över rolv typ och träffa Sarah för en fika på stan klockan två. Mys! Fick en fett fin födelsedagspresent också, tack för det! =) Vi gick runt lite på stan lite hullerombuller o kolla på saker typ.


Nu har jag precis kollat på V for Vendetta och måste ärligt talat säga att jag tror inte att jag fatta så mycket men säkert gör det andra gången jag ser den eller nåt, men de verka som en FIN FILM. Sååå, de var den helgen. =) NICE one, indeed.


Jag lackar på att datorn i hallen och Pinnacle studio lackar så man inte kan redigera film länge!! =( Imorgon äré skola igen då, ska vel lyssna på nån föreläsning om humanfysiologi, ska bli sköj, eller nåt. Intressant säkerligen. =) Vem vet?


Men nu får ni ha det så bra så ska jag försöka redigera lite film after all, innan jag bestiger sängen för natten.

Av Victoria - 14 januari 2012 15:33

It's just that I don't want to be somebody's crush. If somebody likes me, I want them to like the real me, not what they think I am. And I don't want them to carry it around inside. I want them to show me, so I can feel it too.

- The perks of being a wallflower

Av Victoria - 13 januari 2012 18:28

Dryg fredag. Basgrupp liksom, nödvändigt? Och sen detta eviga väntande på engelskaföreläsningen fem timmar senare... Fick lite fysik gjort iaf.


Igår red ja Skyan på jälla, cykla dit i spöregn och motvind, kul! (NOT) När jag kom hem sen red ja ut med Jenny och Lisa i kylan. Sky va lite på tårna hela tiden asså, men det gick bra ändå...


Nu vill jag typ sova eg. men ska gå på möte för det va jäättelänge sen!


Imorgon är det halv sju hos Jimmyboy =D

Av Victoria - 9 januari 2012 23:21

Jag har en halvtimme kvar av mitt liv som 18-åring nu då... Oj oj oj. Känns som att jag inte är 19 än, känns så gammalt, men övergången från 17 - 18 kändes ju inte direkt heller... Tror jag stannade nånstans vid 15 / 16 eller nåt. ;P Men det är bra. Man ska vara ung när man fortfarande kan tycker jag! =)


Tårta imorgon? Kanske härmar den goda vi gjorde hos Lisa december 2011:

 

Mango + Kiwi = Mums!


Jullovet har vart rätt nice, soft, ridit typ varje dag. Igår träffa jag mina kompisar på stan, käka på china river -buffé. Dé va gött dé! Nu blev jag glad. För jag kom på att mitt liv precis har börjat, och snart kan jag göra typ vad jag vill, vill åka till Göteborg och bo där...  Ajja


Filmkväll har vi haft här i huset också. Nicole o jag va ute o tömkörde fina hästen i förrgår:

     


Annars kör jag sims mest hela tiden, har ju fått igång sims 3 pets nu på min mac och sims 2 djurliv på gamla DELL -pappas jobbs dator, typ. NICE NICE NICE


Haha gjorde assatsigt hus:

 


Nu måste jag sova, och framför allt gå på toa. eeh hejdå! <3

Av Victoria - 3 januari 2012 20:57

Asså hej.


Min dag har varit rätt seeg, eller ganska trög i alla fall. Ja vakna typ tio, åt frukost, skjutsa morsan till stationen. Va hemma o dega, gick till stan med Nicole, köpte myig tjocktröja, ett par shorts och en stegräknare. Jorå, nu kör vi! Hihi Lisa och jag =)


Jo men mamma har ju bokat en resa till kanarieöarna hallå! Fast det fick jag inte säga till nån... oups, palla. Men då kan jag använda shortsen iaf. bara det jag ville säga.


Lite lonely här, bara pappa o jag som e hemma. Imorgon ska det regna. BOOORING, nemen det e vel bra, eller nåt. Neej, det suger. Haha asså är det bara jag eller snackar ni med er själva när ni är ensamma också? Bäst å sluta där känner jag.. orkar inte spinna vidare på det spåret, tyvärr =P


Marsvinen hälsar! =)

       


 
 


Jag har skjutsat Nicole till sävja också, ibland är det faktiskt askul att köra bil! Fast det var en polisbil framför mig som körde för fort, lite galet. Får de göra så utan blåljus?        Haha söta smilisar, kan inte sluta...


  


Av Victoria - 1 januari 2012 19:01

Gott nytt år allihopa! Hoppas ni invigt det nya året lika bra som jag! =)


Nicole o jag red ut barbacka på Sky och Russe som vi tar hand om nu tre dar =D Sen gick Lisa och jag till citygross för att bara gå, och för att handla massa grejer till kvällen. Vid 6 ungefär kom Zozan också, och vi började baka lax+broccoli-paj. Mums! Den blev god! Spela lite Skip-bo och sen baka en tårta också, som blev underbart god. Mango och kiwi och massa god choklad med äkta sockerkaka och vispad grädde. Den blev mycket fin och lyckad! Passande nog kollade vi på filmen 2012 också ;D Vid tolvslaget gick vi ut o kollade på fyverkerierna såklart. Galet mycket fyverkerier i år, eller är det bara jag som tycker det är mer och större än vanligt?


Sov till klockan 12 i dag, sen stack morsan o jag till stallet och jag red Russe denna gång. Söööt liten ponny! =) Så härligt med snö! Äntligen kommer den! =D

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards