Vicky

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Victoria - 5 december 2012 02:48

16 november

På väg till Melbourne i Melbournerusningstrafik:  varför kallas det rusningstrafik när alla står still?

 

Why are pirates pirates? ... Because they Arrr!


Lite roligt bara när vi stanna påmcdonalds ute i ingenstans på vägen. Simons phone ringer som vanligt o de första han säger typ hej! min fot är fast i min hunds koppel. haha

 
 

men ah... han är en rolig man den dära hilly


 
 

försökte fånga australiens vackra landskap men lyckades inte riktigt...=P

cartercottages otroligt fina mysiga tegelstugor i Werribee. Yvonne älskade sin dubbelsäng:

 

22 november ute på set i gigantisk fårhage full med får.

   


 
 

 23november:

På brandbansstället därom hade god frukost o bästa löprundan för att inte tala om alla kaniner som sprang runt överallt och ormen.


hur det såg ut:

 
 
 

25 november: åker hem:


 

haha FAIL lixom

27 november

crazy rainy day. 3-yearolds and thunderstorm is not the best combination.

 

Jamen de regna för mkt så vi ba sluta jobba vid 4tiden och Yvonne o jag börja sy. För mina favvojeggins sprack ju en gång i tiden :(

Helt normalt folk, vi är=P

 

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards