Vicky

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Victoria - 2 februari 2012 20:53

Olaáa voila torsdan e över o snart éré HELG! =) Inte för att jag har typ, pluggat nånting den här veckan... men har skrivit ett prov och åkt snowboard o ridit Colan -idag. Nice nice nice =) Nu måste jag typ gå o räkna matte så att jag inte sitter som ett frågetecken hela första lektionen, som förra veckan...


På kvälla ska vi gå ut o äta på Amazing Thai för att fira Annas vinst i halvsjuhosmig, Det ser kvinna fram emot.Det avr roligt i Romme btw! Har inte skrivit så mkt om det =o Men de va lite udda för i gänget som åkte var de typ flest snowboardåkare. Jag, Lisa, Anders, Nisse, Jacke och Lance. Kasper, Lovisa o Anna körde skidor. Osv... Vi såg solen skina genom himlen, men inte på oss, det snöade däremot så bra att man har skidglasögon.


Nejnu måste jag göra nåt bra... So long freaks!


//VIxxiie

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards