Vicky

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Victoria - 12 februari 2012 20:13

Haha Mina idoler; Anders, Per, Knut och JanRippe är med i såå ska det låta nu på ettan =D Hihi FettKul!


Har precis duschat efter Lindy hopen som jag o Zozan lite flummigt o lyckligt har börjat på nu, hihi FettKul!


Har gått med småbarnen på 4H och låtiit de travat massor, de har blivit så duktiga! =) FettKul


Sky va blev fett svettig idag när ja galoppa runt på ängen utanför GUC, gubben lilla. Men ändå: FettKul!!


Hatar att man alltid säger "ska" plugga, "Ska räkna matte" "Ska skriva 4 sidor" osv för det blir aldrig av ! Inte i mitt liv nuförtiden iaf, eller allt blir sära halvgjort typ. =S FettDåligt.


Armaniac: =)

 

Sky: =)

   


 

Chill jobb =)

       

Söta ponnysar, duktiga barn =)


Nicole förlora matchen. FettTråkigt


Måste ju överanvända ordet fett nu när jag börjat använda det en gång... Nemen jag SKA faktiskt skriva två sidor iaf om vårt vackra minne. Som är helt individuellt hur vackert det är, beroende på vilket perspektiv man har oxå jöööe.


Nejmen på riktigt, ska bara överkonsumera lite start först...

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards