Vicky

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Victoria - 4 februari 2012 21:04

Melodifestivalen nu

Thorsten har läskiga ögon


Jag äter chips, godis, wienerbröd, smlea och jordnötter. Har druckit typ tio koppar kaffe idag och ätit kiwis, godis, kakor och nån köttgryta + mackor. Sarah har rätt, dessa chips är inte goda, kvinna äter de ändå, bara för att. Beroendeframkallande... Inte okej. Nejmen en fest inte bara för bögar hära !


I morse cykla jag till portalgatan och studiefrämjandets lokaler var jag gick på ledarutvecklingskurs och fick lära mig lite grejer om att vara ledare och jobba i grupp, träffa nya människor o fika massaaa. Höll på till klockan 5, gripande. Men det var helt okej. En lördag borta sådär, nemen fick ju ett intyg o nåt bra att skriva på CV:t oxå. =) Och sen träffa jag lite saknad vän på Gränby, hitta ett par byxor till Lisa som hon kom dit o köpte ^^dessutom fick hon spana in en enligt henne kapladuo. Nice.


Nu äré melodifest här hemma och överallt i Sverige =P Imorgon ska jag upp tidigt och ha Söndax och sen uteritt på 4H med fina ungar och ponnysar på det! Asså jag har börjat skriva utropstecken förstår inte, vad händer?


Vill tacka mina vänner för att ni finns iaf. Och de va nice igår, fast vi åt på DragonPalace ;P


Kramis kramis! // Vixy

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards