Vicky

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Victoria - 11 maj 2012 17:04

Tja!


Igår varé torsdag. Jag har varit i Egypten förresten! Sa jag det? Aja, det gjorde jag nog, haha. Men iaf, moving on. Men minnena lever för alltid kvar. <3 


Igår var det typ bara jag och Felicia i skolan. Hade franska två gånger. (suck) Cykla direkt till kraftkällan o gymma lite. Träningsverk idag. Efter det drog ja till stallet o red en sväng i sommarhagen med Sky där det finns massa hinder. Hoppa lite mycket, han va helt galen som vanligt, men glad. KUL! =D 


Det regnar nu. Casper va ute. Han blev blöt. Pappa sprang ner för trappan o öppna dörren så han kunde komma in nyss. 


På kvällen sen träffa ja mina vänner på waynes coffee i stan, niiiiice! =) Kaffe är gott. Paj är också gott. 


McKenzie-metoden går även att använda när man har diskbrock. Jorå Sök på McKenzie om ni har ont i ryggen utropstecken. 


Här gör vi reklam för nyazeländaren jarrå, men det är bra, det funkar tydligen. Min pappa...


Vad jag försökte säga var att idag har vi haft PA-redovisning så nu e den kursen snart helt över. Ska bara skriva lite källkritik också. 


It's friday friday! 

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards