Vicky

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Victoria - 21 maj 2012 20:08

Måndagen hemstudiedagen


Vaknade av ett sms från Anna; "Viiiics?" Oj, hon hade visst skickat ett innan det också... Lilla gumman kom på att vi inte hade några lektioner idag, men grattis. Såklart är vi ändå nördar och åker in till skolan för å få hjälp av Maria som sa hon skulle va tillgänglig. Men ICKE då. Suck... Hon satt på nå möte =S 


Vi satt i stadsparken på en filt i solen o chilla lite iaf. Elr, nej, vi räknade matte och jag klantade mig hela tiden, inte okej å göra slarvfel! Nej, ja måste skärpa mig... Åt lunch, gott me rester ^^


Anna blev toanödig så vi drog upp till skolan sen men det va låst (=O) så vi kom inte in först. Efter några desperata försök; bl.a sms till gamla svenskaläraren som inte svara (Han va kanske inte ens där) haha så kom vi in. (y) Någon öpnnade. Det var bra.


Sen i fysiksalen blev det mest flum och efter ännu ett toabesök satte vi oss på våra fina cyklar och red nerför backen. Jag drog hem o la mig på studsmattan o läste sammanfattningar till två kapitel i fysikboken, försökte sola lite också.


Någon random arab från algeriet adda mej på skype o typ ringde två gånger ena gången när ja kolla på bilden me mamma .hon blev typ rädd, och andra gången när ja va på toa och hon hade datan, asså RANDOM. an ba possible to add. Manba nej, elr nåt? Va vill dö!? Haha typ så


Iaf så skriver jag alldeles för långt i mina inlägg, men skriver inte så många såå... de får gå bra.


Red på Sky sen, småkillarna ville se mig stegra o springa "så fort han kan", Melissa blev bjuden på min studentmottagning. Blev utskälld av en snubbe med två hundar som tyckte jag va "dum i huvet" och trodde att jag inte fatta nånting. 


Ojojoj nu är jag hemma iaf. Välbehållen. På torsdag kmr jag va såhär död och deppri ett tag för att jag kmr få dåligt betyg i fysik B, men dé... dé må va.. Och på fredag kmr jag va helt kaoz i huvet efter matte E Nationella men ändå så sjukt glad för skola över, betyg satta, och SOMMARLOV TYP! =D

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards