Vicky

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Victoria - 19 maj 2012 09:09

Igår köpte mamma en studentklänning på tradera =) Vi får se hur den ser ut sen. Buda på några till också, måste ju ha några o välja på =P


Sen cykla ja till stan efter en powernap i soffan o beslutsågest av kldval. Provade lite kläder på H&M, New yorker ochkollade lite på mysorna också. Hittade inte tröjan på H&M som ja ville ha... fanns kanske bara på Gränby. Oj, va intressant, aja... 


Sen cykla ja förbi willys o köpte lite skit till eftermiddan hos Anna, kyckling o spenat o chokla, men ja glömde osten ju. Stod o fundera på vilken shoklad ja skulle köpa, visste att folk gilla mörk, men tyckde vi skulle ha nåt sött ocksp kanske... så de vart svårt för mig i mitt huvud, smsade Anna som svara lite sent. Hade redan tagit en Marabou daimchokla o lågt upp det på bandet när hon skrev att hon bakade kakor. Då tog ja chokladen o sprang o bytte ut den mot en Marabou 86% mörk choklad ist. Snabbt jao. Väldigt intressant detta...


Cyklade i af hela vägen ut till bergsbrunna i vinden och kom fram lite svettig, trevligt liksom, men intressant......... ...( ..!!!) =P Hahah Jimmy o Anna kom o ja öppnade dörren o hälsade dom vlkomna till baksidan på altanen där vi satt o pluggade inför nationella i matte E. Nördar.


Jag kommer typ få IG. Men såna tankar ska man inte tänka, dessutom är det nog inte hela världen isf, elr? Jo, det är det... Aja, vi var väldigt duktiga iaf tycker jag som gjorde detta så pass seriösr. NÄR VI SUTTIT NÅGON TIMME BÖRJA DET TYP REGNA SÅ VI GICK ursäkta caps lock, palla ändra hela texten... in o satte oss i källaren (Annas dungeon med kedjestolar XP) Å där vart det flite flummigt kan jag ju tala om. O vi lacka på Jimmy och den sista uppgiften som inte alls gick hand o hand.


Haha sen baka vi paj och de vart lite bråttom men eftersom vi alla hjälptes åt så fint och eftersom jag var så bra kökschef så blev det två goda pajer på ungefär 50 minuter. Lax & spenat och en broccoli & kyckling. MUMS FILIBABA (vad mkr det ifrån eg.?) 


Aja, sen kolla vi på en nicholas sparks film när anna o jimmy lite stressat rusat ut till bussen. Jag gillar inte sorgliga filmer. Elr, ibland. Men oftast inte. Hur som helst... nu ligger jag ute på nya altanen i solen och mamma har precis slängt fram ett par coola gamla skor som ja ska prova. hihi. 


byebye äppelpaj

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards