Vicky

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Victoria - 16 januari 2013 14:57

Hihi hej


Dagen: 

Vakna upp ur en dröm som jag inte kommer ihåg riktigt.

Sa godmorgon till Matt som redan va här vid 6 o skodde lite hästar.

Mata hästar.

Red ut på två set.

Långlunch mellan tio och halv två.

Lasta hästar på svenska stora gröna scania-trucken.

Anna Dowling ringer


PC performer hittade 180 registerfel. ojdå?


Åkte i bilen med andrew till polofältet var vi först parkera under ett träd för o skydda sadelsakerna sen väntade i lite evigheter. Snackade skit. Han hoppar in i bilen plötsligt, jag hoppar upp där bak. Han parkerar vid slangen ist. där man duschar av hästarna.


Hästlastbilen kmr, lastar ur. Jobbar.The usual. 


Åker hem, lånar Matts polocrosse-jacka i bilen som ja blir kär i och har påmig när jag kör runt höet till alla hestar. När ja e klar m. höjobbet o kör förbi Tim's place nickar ja sådär som man gör för ja pallante vinka töntigt igen somjag alltid gör annars haha o de roligaste va att han nicka astydligt tillbaka xD Kunde inte hålla mig från att skratta när ja kört förbi.


Baka paj. Andrew försvann. Gasolugnen skrämmer mig. Knapparna blir varma. Skypear med pappa

haha de va skitkul, han skrev på papper o visade för kameran för han inte hade nån mick xD

  

sen fixa han mick, obviously. haha =D <3


Tim e typ livrädd för ormar i buskaget. Andy såg ju en idag, som han ska döda imorgon. En brun, o den va tydligen skiitstor. 


Anyhow, Tim går till ugnen. Säger åt oss att backa undan haha Men han e ju pro så sätter på den utan problem. E dock schockad över vrf knapparna e varma. Vilket e konstigt =S jag gillar inte ugnen. 


Hursomhelst pajen blev klar. och fick 7 av tio av andy


Nu är det sovtid. GODNATT

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards