Vicky

Alla inlägg under oktober 2009

Av Victoria - 3 oktober 2009 13:39

Förresten så drömde jag att jag va på väg till dalarna över helgen, med mamma, och sen fick jag panik för ja kom på att ja skulle spela paintball på sönda(imorgon) och ja hade inga pengar. Och behövde åka hem antingen sent på kvällen eller jättetidigt på sönda morgon. Weird, säger jag bara. Tänk så mkt problem man kan ha... Och så drömde jag om kyckling, att ja skulle ta med det som matsäck, men kom på att ja kunde äta innan ja åker i stället, så... hah, kul att ja löste det problemet, -i sömnen:) :S

Av Victoria - 3 oktober 2009 12:06

Sitter här och försöker få ordning på mitt tal, men det går ju sådär... Blir typ störd hela tiden. Men är inte särsklit effektvi heller. Man råkar ju gå in på lite intressanta sidor när man ändå är inne på nätet, som den här t.ex. Mamma kom in o gav mig en försenad juklapp, ett par raggsockar, :)då blev ja glad. Efter massa surfande på internet igen, kom hon in igen och gav mig en present till Vix fra Lis, en träbit med ett hål för pennan och en grop för suddet. Då blev jag glad igen och garvade lite för mig själv... Men nu måste jag ju plugga... om jag inte ska få IG på denna goripande skituppgift. Nej, detta är kul, säger vi. Wohoow, go Heraklumpus! öh? Jag, altså? :S

Igår spelade vi fotboll, det var roligt, och igår red vi, det var ännu roligare, och igår va ja på möte, det va riktigt trevligt. Men man kan vara så trött att man sover riktigt länge... Imorgon är det paintball! :D Har aldrig gjort det förut, men hoppas det e kul... Casper skäller på mig, vill att ja slutar. voff. Hejdå <3

Av Victoria - 1 oktober 2009 21:19

      Jaa, nu ska jag sova. Är trött. Jag orkar inte riktigt med skolan just nu. Därför bryr ja mej inte, men asså åh. Mitt tal kommer bli helt sämst... och imorgon är det jumpa ute i de kalla vädret :/. Men fotboll är roligt. -oftast. Imorgon är det fredag! :D Då ska vi rida och ha trevligt. Men idag har jag varit i skolan... suttit framför datorn o tv:n och vaccinerat mig mot fästingsjukdomar^^. Heraklumpus säger jag bara. Vad ville han? Nu ska jag skriva i träningsadgboken att ja har gjort hundra sit-ups o cyklat till o från skolan och sen ska jag... va va de nu? äh aja. Sova ska jag göra i alla fall. Och jag kom inte på tjejkvällen.. Palla. Men ja måste få träffa alla vännerna snart ju<3 Imorgon?^^ Godnatt allihopa! <3<3<3

(Bilderna har ingenting med nånting att göra)

  

                                                  
                                                


                                                  

                                              

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards