Vicky

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Yoo

Av Victoria - 5 oktober 2011 09:21

Tjena vah

Idag är det onsdag, jag har en lektion. EN enda, franskalektion på hela dagen. Värt, jorå, jag gillar franska. =) Jag tänkte baka bullar idag för det var kanelbullens dag igår ju tydligen. Så egentligen tänkte jag baka när jag kom hem från skolan - domkyrkan och lindy hop -dansen dvs typ sju på kvällen, men då ville Nix att vi skulle ut o springa. Vi tog en powerwalk till mediamarkt istället.

 

   Sen när vi kom hem hamna vi på youtube o garva åt Voldermort, superprinsen och bloggare som bara är för roliga ibland asså. Ja, jag gillar att flumma. Älskar att flumma. Haha, vi hade P.A-möte idag och drack välling. xD Såå normalt, men de va gott faktiskt, men äcklig konsistens.

   Så iaf. jag tänkte baka idag, ska träffa Sarah idag också! =D Vi ska ha kuul nuu, Fezt hos Mange! Har den på min mobil nu, bl.andra massa andra roliga låtar som Nicole fixat via bearshare. Nicenicenice =)

   Nu måste jag gå på toa asså...

Hadé gött!

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards