Vicky

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Victoria - 22 oktober 2011 16:41

Det brukar göra min dag att åka till stallet å rida. Men nu vart det tvärtom... Skulle hoppa lite med Sky, gårdagen gav mig inspirationen. =P Men så fort jag ska börja trava fram lite så börjar han halta på ett konsigt sätt, liksom drar ut vänster frambenet. Fast det är höger framben som brukar va lite nojigt, men inte såhär mycket. Jag satt av, skrittade han lite, det gick bra, trava utan människa på gick också bra. Men när jag satt upp sen ville han inte trava. =( Suck. Lilla gubben


Han fick gå ut i hagen igen efter lite skrittning. Måste nog vörma upp han riktigt ordentligt varje gång, typ sådär en halvtimme, samma sak med avskrittning...Undrar varför han va så halt. Sträckning? Sparkskada? Nej jag vet inte... åh.


Jag blev ledsen. Jag hatar mina tankar som börjar komma upp i huvet; Jag vill ha en annan häst, som är ung, som jag kan hoppa och rida mycket med, en stoor häst. Människan är så egoistisk, INTE okej. Min fina Sky


Han va så gullig när ja hämta han i hagen, såh han inte först, han stog å spionera lite på mig bakom buskarna där.. x) Söet

   


Nästa vecka är det SPIRIT WEEK Ska kanske va lite halvsatsig? Superhjälte på måndag. Har gjort lite tester, blir alltid "Green lantern" eller "Robin" Kul, jag som älskar grnt=) Fast vet knappt vilka det är... såå Jag ska va min egna suprhjälte och heta Blackie. eller nåt.


Your results:
You are Green Lantern

Green Lantern
70%
Robin
65%
Spider-Man
60%
The Flash
60%
Wonder Woman
57%
Superman
55%
Catwoman
55%
Iron Man
55%
Supergirl
42%
Hulk
30%
Batman
25%

Hot-headed.  You have strong
will power and a good imagination.


Click here to take the Superhero Personality Quiz

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards