Vicky

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Victoria - 29 oktober 2011 19:35

Vilken dröm jag hade nyss! Den va rolig, ganska underbar, men fett weird. Jag va typ retard och vågade inte fråga först när jag inte fattade men sen gjorde jag det för jag ville ju veta och då blev det roligare. Jag vet inte riktigt vad jag gjorde i drömmen men jag gick runt med massa kompisar och va fett social. I alla fall...Det var en såndär dröm som jag verkligen trodde var verklighet.


Tetris säger jag bara. Tänk vad man kan underhålla sig i dag. Bara logga in på datorn och köra håårt. Nemen okej, asså jag mår inte bra, jag har sovit en timme nyss. Jag kom hem från högskoleprovet. Skrev prov hela dan, det var ganska kul faktiskt, när man väl gjorde det, sen kom man hem, rättade och såg hur mkt fel man fick... men jag fick bättre än medel i af. Det är ganska bra för att vara första gången?


Igår varé ju halv sju hos Anna. Hon var såå duktig och vi hade jättetrevligt. Gick lite tipsrunda och åt sjuukt god mat! Gilla. Som man säger på väldsspråk.


Nu är hästen flyttad. Jag ska ha söndax imorgon.

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards