Vicky

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Victoria - 25 oktober 2011 21:21

Igår natt kom Nicole in i mitt rum och fick ryck, attackerade mig där jag låg i min säng. Friden försvanna ett tag, sen låg vi o pratade i nån timme om djupa saker som drömmar, skräckfilmer och religioner. Ganska nice faktiskt. Sen somna vi, ett tag jag sov 4 timmar. Orkade inte gå upp så jag snoozade några tusen gånger i morse. Sen hittade jag inga nördkläder, men bytte om typ en minut innan jag cyklade iväg.

 

Biologi med Anna, bra att man får veta att man ska ha föredrag typ en dag innan så man förbereder sig en timme innan morgonen samma dag...   Föredraget gick ju sådär, men tycker att vår powerpoint som jag designade sent kvällen igår var mkt fin. ;)


Imorgon fyller min kära pappa år =) Jag ska handla och laga mat med han på eftermiddan, kanske ska luncha också om jag inte gör det med nån annan. Vet inte om jag ska till skolan imorgon, bara för att vara social isf. Tänke dra o simma iaf, och fys-träna och konditionera. Haha vilket roligt ord. Undrar om det finns på riktigt, nu gör det det iaf. ;P

    TEMA SPORT imorgon  


Jag va på Lindy hop träning idag. Två kapladuos (minst) fick dansa tjej igen =D Såå roligt asså man blir så glad av att dansa. Vi gjorde en ny grej, en snurr. Lite väl snurrigt när man loopar de om och om igen me... så kombinera vi sexor och åttor, yeeey. =) Asså seriöst, en kille, jag tyckte jag kände igen han, men kom inte på det först. Sen såg jag, han hade EXAKT likadana ögon som Tom Cruise.



Wicked...



Av Victoria - 25 oktober 2011 15:58

Two atoms were walking down the street, suddenly the first said "I think I've lost an electron" The other one replied "Are you sure"? "I'm Positive!"

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards