Vicky

Alla inlägg under december 2011

Kul

Av Victoria - 8 december 2011 21:44

Nic o jag kollar på film här hemma, det plingar på dörren. Ingen vågar öppna. Nicole kutar upp för o kolla ut genom fönstret vem de e. Så bankar det på köksfönstret. Creeepy. Pallar inte småkillar som vill sälja lovikavantar (!) =P Men det va mamma o pappa, Casper och POWNIEN =D <3 Haha Så Random! Sky fick morötter, Nicole hoppa upp på hans rygg xD Såå sööt han äer! Hah aja, det va bara väldigt roligt... Saknar rida, har inte ridit på länge =O


Fysikprov imorgon

Godnatt

Av Victoria - 7 december 2011 14:39

 

Ingen bryr sig. Panik. (inombords inom mig) Pojkarna längst bak flinar, tanterna bakom mig pratar på som om ingenting har hänt. Visst det va ingen farlig krock, så (iaf inte för oss) men stackars människa! Bilen helt förstörd, den fina gröna bilen... Och stackars busschaffis, har precis vörjat sitt pass och så händer detta, jobbiga.

   Retardfolket på bussen fattar inte att vi inte kommer någonstans längre. Klart vi inte gör. Trodde folk hade lite etik, moral o humaniska känslor. Jag va 95% på väg ut ur bussen för att fråga hur det va med mannen i bilen. Sveriges folk i dagens samhälle har inte tid för mkt annat än sig själv uppenbarligen. Om det inte gynnar en själv att vara med andra skiter man i folket.

   Känslorna lämnar vi till musiken, där visas de. Jag är besviken på människorna i världen. Och att jag blir en av dem mer och mer för varje dag som går. Inte okej. Varför håller vi på o trubba av samvetet?


Enough said.

Av Victoria - 7 december 2011 14:30

I am Vicky

Mode: Låt mig vaah! // Palla


Skulle kunna skriva att idag snöade det, idag hade jag franska, bussen krockade på hemvägen, det var god mat i skolan blablabla osv. Eller något djupt som jag tänkt på men inte tänkt igenom och skriver och tycer att jag är jättesmart, fast det säkert låter hekorkat. Inget är vel intressant eg. Eller? Ni vill veta hur jag mår och hur jag känner. Det är vad bloggen är till för. (?) Okej. Jag är rädd. Scared to death. Jag brukar aldrig vara rädd. Jag behöver inte vara rädd- Jag är ledsen för en anledning. Det verkar inte som att det är okej med En av dom, en del av mig. Jag vill inte skriva mer, vill inte prata om det. Lever livet som inget hänt, sätter upp den där fasaden. Har aldrig funkat bra eg... men varför gör man så eg.? Bara fel jue. Men man vill vel inte att folk ska oroa sig i onödan. Palla folk... Jag blir i ala fall påverkad, av det som händer, av allt. Jag menar hur ofta kommer man till skolan halvt tårögd? Okej, vi sätter punkt där.


Det va inget...


"Det är inte antalet andetag som räknas, utan stunderna som tar andan ifrån dig." 

Av Victoria - 7 december 2011 14:17

Life...

 

Skoldagen började med den som vanligt onödiga basgruppen, denna gång gick vi "i andakt" och tystnad runt slottet för att bli mindre stressade...

BIOLOGI sen då... Anna: =)

 

Haha bilden säger rätt mkt va? Eller? Annars får ni kolla filmen =P

 

Cellerna! =O

C    


  Jaa... Sen skulle Lisa o jag räkna fysik. Det gick ju inte så bra, två tal på tre timmar eller va det va? Men då fick vi faktiskt en jättegod toscakaka gjord! =) Och intressanta Nic o Jul(ia) störde oss lite ;P

Voila mästerverket för smaklökarna:

 

Husomhelst. Det började snöa, och det var ganska AWESOME! Jag blev såhär överlycklig! =D =F

 

Zozan <3

                       haha jag kan kurdiska =P                                                Hejdå

// Vix

Av Victoria - 6 december 2011 22:00


Snön är kommen =D Hoppas den stannar!


Jag sitter o räknar fysik nu, det går inge bra... Skulle baka peparkakor tänkte jag, men det va inge kul o göra det ensam så jag strunta i det... Asså... GODNATT

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards