Vicky

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

STUDENTMÖSSA!

Av Victoria - 15 februari 2012 21:35

Olá!

   

Fick studentmössorna idag!! =D

 

Har fortfarande på mig den, höhö. Men bara idag och 5:e juni, då det är dags! =) Hursomhelst, stannade i skolan till halv 5 idag, gripande. Ganska onödigt, fick ingenting gjort, fattar inte matte -elr, lärde mig liggande stolen! x) Öh, men nej, matte r är för svårt... har försökt skriva kemigrejsimojs, men det är lite för svårt också, alldeles för svårt faktiskt, förstår inte att man inte kan förstå =S Och att vi gör saker som handlar om helt okända saker som vi aldrig har gjort förut, plus att internet inte har nån info om dessa himla "etrar" Vad är det för nåt egentligen? Tacksam för svar. =)


Engelskapanik, har knappt valt ämne och Anders är inte på sin Workshop, manba bra, att du finns där jag vill prata med dig. Hoppas jag kan prata med han imorgon... Ska jag cykla imorgon? Asså det är så mkt snö nu... Nice ioförsej =D men tror inte man kan cykla ut dit då... =S Aja, vi får se.


Idag tänkte jag ju köra ShBam-pass på kraftkällan, men va för trött på livet. Så fort jag kommit hem o gått ut med hunden så ringde Nicole o ville bli hämtad från Innebandyträning, hon mådde inte bra. Gick ut, skrapa bort is från bilen o sopa bort snö, repa lacken lite precis när pappa kom (=P) o körde iväg på snödrivorna. Vi tog en tur till CityGross (Såklart ;)) och köpte godis o annat skit, du vet, naturgodis, skinka och mölk. (haha)


Sen chilla vi runt hemma, åt gröt o godis, kolla på Stinsen brinner. Hehe. Fortfarande mössan på =)


 
 
 


 

Ojojoj de va mkt videos... men så såg min vardag ut. Måste plugaaah! Imorgon kommer Malin hem =D Kuul! Kära systern <3 Dé ska bli riktigt nice. Jorå. Så kan man hoppas att jag får rida Armaniac igen, eller nåt ;)


Nu ska jag plugga, gå ut med hunden o komma upp i tiotusen steg. Wish me luck. Kramar <2 (haha de blev en tvåa ist (Lika bra ;P) //Vix


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 10 september 2014 13:05


  såhär ser mitt liv ut, typ:                                  ...

Av Victoria - 26 augusti 2014 10:48


Awesome dag. Solsken och födelsedagsfika m. familjen och grandparents.       Drack gott espressokaffe som barnen älskar att fixa. Lekte med barnen, Jack visa mig sina leksaker han fått som han va så glad över.    Sonya hade gått upp kl 5 am...

Av Victoria - 21 augusti 2014 11:10


 Hittade ett nyfött lamm ute i hagen idag: så sööööööt   min coola unghäst: Diego     Charlie till vänster:         han e lite väl tittig o töntig av sig ibland asså. men jag gillar dom!   Släppte ut stackars Nazy som e för...

Av Victoria - 20 augusti 2014 14:07


       Mata hingsten varje morgon som aldrig kommer när man ropar...       Födelsedagskalas! =D Med rugbymatch mot NZ alla blacks. Det blev lika gripandes(!)                         Åkte o hämta två nyinridna treåringar ...

Av Victoria - 16 augusti 2014 05:46

  HEJ!   Jag är i Aussiland Down Under igen. Det är fint här. Vackert och fridfullt. Massa plats överallt. Gräs, träd, hagar, berg, kängurus, ormar ;)   Så, jag har jobbat här snart två veckor, hos familjen Dowlings med deras hästar och få...

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards