Vicky

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Victoria - 5 mars 2012 20:48

Tjennaa!


Är sjuuk, men håller på o bli bättre! =) Idag är dé måndag. Jag hatar måndagar. Men denna måndag var rätt nice ändå, vissa delar av den iaf. Vi tog en promenad efter lunchen som inte va så dum faktiskt. Ut i solen gick vi och la oss på en parkbänk vid blåsenhus o solade ansiktena, eller, de andra satt, jag låg i deras knän x) Fint Ralf, fint. Nemen dé va la ganska underbart.

 

Efter skolan gick jag promenix me Casper för å ta vara på fina vädret ännu mer. Sen ringde jag Engelbrektskliniken i Sthlm o ska fixa x-ray rötgen på mina lugnor snart. Himla dyrt det va rå... Massa cash skulle de ha... Livet e drygt ibland, ofta.


Jobba lite grann o panta flaskor för 154:- ^^ Köpte kaffe till morsan, typ så rullar mitt liv på. Imorgon ska jag va frisk . slut. ! 


  

Jag är inte kär i dig. Men jag är kär i kärlekshistorian vi lever, om den skulle vara någon sådan...

   Älskar ditt leende btw.

      (Haha ”Du har så fint leende, du borde le lite oftare.” xD =P)

 

In other words...

 

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards