Vicky

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Victoria - 18 mars 2012 19:48

Världens sötaste ungar va på besök i torsdas =D Mina små kusiner

       '

Han gjorde en egen starwarsbok

   

Haha är de inte lika?! =P

 

   


Helgen har varit mycket hästig- Igår började jag dagen efter en natt av WoW-spelande med att mocka hagen en och en halv timme innan jag drog till 4H för att ha Lisas kurser och hennes små duktiga, gulliga barn. =) Och nej, wow är inte så kul, men ibland så... fastnar man =P eller nåt. Nej. 


Efter 4H drog ja direkt tillbaka till slavsta gård för att longera Sky med den nya sadeln som mmamma hämtat o kolla om den satt bra. Den glappa inte eller så, men den såg lite liten ut, men va tydligen lite stor i bomvidden, såå... vi lämna tillbaka den o Nicole satte på gamla tunga sadeln o hoppa lite. 

   

King of the world!

   

Sky sova

 

Ja va Nicoles betjänt o red fram o skritta av pållen, finaste Jumper

 

Mamma mockar hagen i bakgrunden

 


Duktig häst ! =)


 
 

Idag har jag haft kurser på 4H, grävt ett dike på baksidan. Tjänat lite pengar alltså. Chillat lite, cyklat till Lindy hop o tillbaka, dansat Cherlestonsteg osv. Nu ska jag dusch o nörda wow sista dagen jag har det gratis tror jag =P Såå See ya folks ! Kram

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards