Vicky

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Victoria - 13 mars 2012 20:23

Yow! Dagen började med cykelturen till skolan och ingen matte. Leta efter min mobil som jag glömde i skolan nånstans igår... =S Gjorde lite fysik, men jag va retard så det gick inte så bra. Sen varé kemi, oj va trött ja va... Sen skulle ja försöka skriva ut uppdragsmallen till oss, men sketna datorerna i skolan är ju bara för dryga assååå de funka typ inte. Sen varé GOD LUNCH. Tacogratäng =) 


Sprang runt o leta efter min mobil lite. Fråga folk, ringde till den. Hitta inte. =( Engelska sen dåe. Flum som vanligt, men lite praktiska saker också, ska bara komma på nån unforgettable person o snacka om. Hmm.... mycke punkter idag, men ni får stå ut...


Gick o leta efter en lärare som kunde öppna till rummet med labbrockarna i kemisalen för igår när vi labba så tänkte jag "Okej, lägg inte i mobilen i labbrocksfickan nu, för d kanske du glömmer den sen." Fick tag på nyckel, kom in, och såklart så låg den i labbrocken! Skönt, 12 nya meddelanden, Felicia hade sms-bombat mig. Haha Kunde äntligen kaste mig nerför backen på cykeln igen. =)


Idag har jag haft knattekurser och en skötarkurs. Alla barnen är verkligen jätteduktiga! Idag tränade vi på att styra slalom, göra halt och trava -prova o rida lätt. Det gick bra. =) På skötarkursen sen gick det vel också bra, till en början i alla fall... ... ... Jag gillar mitt jobb vädigt mycket. Det ger en styrka på något sätt, barnen är så gulliga och duktiga, människor gör mig glad, och sen när man cyklar hem under stjärnklar himmel känns det skönt, att man är ledig ett tag.


Haha sen när ja kmr hem sitter Nicole o spelar wow xD Så är hon bra också... alltid lika nördig... =P Nemen, já. Imorgon är det onsdag, mina fina kusiner kommer hit snart, typ imorgon, då ska vi leka och ha kul =D Haha Hej tre år? 


Gonatt på er!

//Vix




Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards