Vicky

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Victoria - 8 mars 2012 17:06

Börja kl 8:30 med franska. Fick låna bilen till skolan så jag skulle slippa stressa o cykla nu när jag är sjuk. (Y) Värsta morgontraiken dåe, och när jag skulle betala parkeringen fungera inte mitt kort först =S En snäll gubbe fick hjälpa mig lite där. Om magnetremsan inte funkar - dra den mot kläderna! ;)


Kom ju lite för sent dåmen... vi kunde inte ha franskaredovisningen idag för vi va inte förberedda så vi tar det nästa vecka. Dessutom var arenan upptagen, iaf så va kemin i Stora arenan sen, vilket ingen fatta typ så... Sen varé segt... Bruka ju typ åka hem eg. Men har ju franska IGEN sen kl 11 eller halv tolv, vet aldrig, den flyttas ju hela tiden bara för att jag ska hinna till specialidrotten, typ =S. Aja.


 

Kasper fick sin massage, kuvertet i mitt skåp fick ett frimärke, vi kolla på film på franskan, maten va god - vegetariska! =) couscouspytt, typ, med broccoli. Mmm Satte mig o försökte räkna matte en tjugo minuter. Det gick inte så bra.

   

Bytte om, drog till jälla, förbi Brillinge, hämta upp Lisa. Väl framme får vi reda på att vi inte ska få rida utan tömköra, så bara göra i ordning en häst. Genast blev vi typ fett negativa och fick lust att åka hem. Räkna matte måste jag ju göra för prov imorgon och jag fattar ineeeeee! =( Har glömt allt jag nånsin lärt mig känns det lite som...


Aja, de va bara o köra på, hämta häst, ut i hagen, blir inropad "Måste ha hjälm i hagen" Juste! Typiskt, tillbaka, hämta hjälm... borsta, sela och leda till ridhuset. Det va intressant lektion, tömkörde en fin, musklig häst. =) Men ack så kallt! Frös - inte bra.


Nu är jag hemma och har försökt räkna matte, druckit kaffe och ätit mackor. Det går inte bra. Förstår verkligen inte det här med + n2 pi och när jag väl förstår så är det nåt annat... =S Usch Varför?

Hallååå SOS!!

 

Aja... det värsta är ju att farsan inte kan hjälpa en längre för att det är matte E och lite för svårt för han. ;P

 

Men kaka. hejdå nu.

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards