Vicky

Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

Onsdagar är bäst

Av Victoria - 21 mars 2012 19:06

Tjena!


En hallonpaj i ugnen. Kemiböckerna bredvid, snart framför mig i soffan. Mobilen kopplad till datorn. Idag var en underbar dag! Fint väder och varmt, en riktig vårdag! =D Cykla till bibblan i morse, allt va chill för ja börja inte förrens tio över tio ^^Med eng C då t.o.m som mestadels är flumm, men ja gillar't ! Oftast. Sen cykla ja upp för backen och satte mig framför sega datorn. Kom inte långt. Fick lite nice massage. (y) 


Mamma är tydligen o lyssnar på Maria Montazami på uppsala konsert o kongress nu. Coolt. 


Iaf, var var vi? Joo sen varé fysik förstårni. Den rullar på. Vill veta vad jag fick på provet =O Måste kolla... Hon har inte skrivit nåt... Ajja iaf. Jag skrev inte prov idag asså, de va rätt länge sen. Idag satt vi o räkna o snacka massa ;)


Sen varé lunch -vegetarisk såklart! Och sen kemiföreläsning och kemiplugg efter det. Några gamla treor kom på besök ^^ Efter den omständiga G-uppgiften som tog lång tid men som va rätt kul ändå tkr jag satte Lisa o jag oss på cyklarna o rullade ner för backen. Vid ån stanna vi o gick o köpte Ben&Jerry's half baked o käka i solen.

 

Satt o snacka om allt möjligt, djupt o flummigt i några timmar, sen drog vi hem. Nu har jag käkat soppa o druckit kaffe. Ena pajen ut, andra pajen in! Haha Hej, jag gillar paj. =P 


Nejmen helt seriöst så vill jag bara säga att jag älskar mitt liv och att skolan får gå som det går nu. Det är skönt att inte vara stressad, fast jag har prov på fredag, engelskapresentation veckan efter lovet osv. Det gäller att njuta av stunderna i livet. =) Ta vara på tiden. Låter som att jag ska dö snart... men det känns typ så. =S Ajja Haha på fredag drar jag till Västeråås ! Yeey =D Astaggad på allt helt enkelt.


May the force be with you

// Vic

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 10 september 2014 13:05


  såhär ser mitt liv ut, typ:                                  ...

Av Victoria - 26 augusti 2014 10:48


Awesome dag. Solsken och födelsedagsfika m. familjen och grandparents.       Drack gott espressokaffe som barnen älskar att fixa. Lekte med barnen, Jack visa mig sina leksaker han fått som han va så glad över.    Sonya hade gått upp kl 5 am...

Av Victoria - 21 augusti 2014 11:10


 Hittade ett nyfött lamm ute i hagen idag: så sööööööt   min coola unghäst: Diego     Charlie till vänster:         han e lite väl tittig o töntig av sig ibland asså. men jag gillar dom!   Släppte ut stackars Nazy som e för...

Av Victoria - 20 augusti 2014 14:07


       Mata hingsten varje morgon som aldrig kommer när man ropar...       Födelsedagskalas! =D Med rugbymatch mot NZ alla blacks. Det blev lika gripandes(!)                         Åkte o hämta två nyinridna treåringar ...

Av Victoria - 16 augusti 2014 05:46

  HEJ!   Jag är i Aussiland Down Under igen. Det är fint här. Vackert och fridfullt. Massa plats överallt. Gräs, träd, hagar, berg, kängurus, ormar ;)   Så, jag har jobbat här snart två veckor, hos familjen Dowlings med deras hästar och få...

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards