Vicky

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Victoria - 2 april 2012 23:43

Tjaa!

Åt frukost

Städa lite mitt rum

Åt frukost igen, samtidigt som ja plugga lite engelska när Nicole o hennes vänner åt frukost

Drog till ponnyn o tömkörde;


Dukti Sky <3 Körde typ bara ett "uppvärmningspass" på banan. Men han blev helt slut ändå ... =P Nemen tror inte han tycker de e så kul på banan...


Åt fisk o potatis + hallonpaj (OBS mamma gjorde, inte jag) Varför va det så viktigt? ... 

Aja, sen städa ja på firman, mkt jobb där vah.

Sen cykla ja hem o dog.

Å de va inte sant å de va inte sant för däremellan kommer pasta!

På riktigt; Jag eeh... va gjorde jag? ... jag satte mig framför datorn.

Det va inte så kul så jag börja rita Lucky Luke m.m

Ja gjorde detta också; haha


Kolla min första tecknade film! =O =P


 

Haha skitdålig jue. Tyckte ja va lite fyndig som gjorde ett eget ljusbord iaf, av soffbordet och en liten läslampa ;P 


Men jaja nu ska jag gå ut med hunden sen SOVA. Ska bli skönt.

Godnatt folket

// Vixy

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards