Vicky

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Victoria - 17 april 2012 19:20

Haha hey! 

Kom precis hem från jobbet -mitt underbara jobb och så står Nicole i vardagsrummet o spelar på sitt xBox360 som hon fick imorse (!) Så har hon köpt Kinect också!! =D Lite starwars jao, fett kuul! Haha 


 

Fick ha vikarie på min första knattekurs eftersom ja skulle skriva gripande matte E prov som gick SKIT. Det gick dåligt för alla tydligen, så det va ju bra... behöver inte känna mig helt retard. Bara lite... Så lyckades man uttråka alla på engelskan något enormt. Asså... min engelskapresentation va ju inte lite lång o tråkig... men ahja, så kan det gå när man har allt annat i huvet också. 

Poppe o Vilma i söndas;

 

Annars har dagen varit ganska så nice ändå. Bara för att jag har världens bästa kompisar och går på en bäst skola. =) Lång dag. Fin dag. För imorgon är det onsdaaaag! Och det är bra, eller nåt. Nu skriver Nic in mig som hennes parent på xBox. Åh nej... nu kmr ja få massa mail också -.- igen. Naeeej nu bliré snart för många rader här vah! =P Snart kmr tydligen folk hit som ska äta pizza. 


Ciao!

// Vix

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards