Vicky

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Victoria - 7 april 2012 23:20

Tja! 


Igår var jag trött heeela dan eftersom jag typ inte sovit ett skit i uterummet med mina fina vänner. Gjorde typ inget vettigt. Chilla runt hemma med syrran som inte ville gå ut, men fick med henne på en longboardtur iaf, en kort en. Och sen spela vi lite göteborgsvarvet och typ, vet inte vad, sega i soffan me datorer som vanligt. Inget liv, du vet. 


Sen på kvällen vid åtta tänkte ja sova, men så körde Nic o jag den där doubledreamhands dansen och efter det blev ja typ fett pigg xD Och då satte jag mig i köket o gjorde påskkort. =) De va lite kul. Sen gick ja äntligen o la mig, men redan efter ja, kanske en minut? Så blir man attackerad av galna syrran sin och får täcket avryckt. gaah Men man är ju pro så man tar tillbaka det -like a boss. och gör en 9gag (sparkar upp täcket under benen) och trycker in det på sidorna typ, så hon inte kan ta det. xD 


En timme senare kommer hon in o kastar sig i sängen, säger "Det fanns inge täcke i min säng!" och somnar på/bredvid mig. Vaknar av att det är sjuuuuukt varmt typ seriöst bastu i mitt rum. Solen skiner in och är lite dryg. Försöker sova ändå men bollen typ trycker ut mig i innerkanten.


Assså vrf skriver jag detta? 


...

Ja men om ni undrar vrf jag är så trött / konstig nån gång så kan ni kanske fatta att jag inte har ett normalt liv. =P

Godnatt

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards