Vicky

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Victoria - 11 april 2012 22:50

Annars kan dé kvitta... Fiiint å leva, annars kan dé kvitta ... nej men hej hörrni! Idag varé friskolakampen minnsann! Och Livets ord va me denna gång! Kul. Att träffa kompisar. Åkte hem vid lunch för de va inte så roligt ändå och ja mådde inte så bra faktiskt. 


La mig i soffan o åt lunchen -hah två chickennuggets på en gaffel (och massa mackor, typ) o började fixa på min engelskaredovisning som jag ska ha nästa vecka... Fastna med skype o andra saker på datorn som vanligt så det tog några timmar att skriva en sida... men så kan det gå. Ibland behövs det tid. Konsten tar tid!


Jobbade två timmar på firman. Cykla hem i regnet. Imorgon är det en sån där dryg torsdag. Jag har så sjuukt mkt att göra. Orkar inte skriva i loggboken (För då gör jag inte grejerna tydligen) Jag har undermedvetet börjat protestera mot min planering hah... Så jag skriver lite här för att få ordning i huvet på internet

This week:

-Fysikprov imorgon

-Kemilabbrapport

- PA

-Matte E typ SÅHÄR MKT TAL O SKIT O RÄKNA

Next week:

- Engelsk presentation

- Est. verksamhet?

- MATTE E -alltid

- korv (Franskaredovisning !?)

 

Såå ni som inte läser matte E kan ju bli glada nu. Eller nåt. Hehe nejmen det här ska nog gå bra, tror jag. Allt e möjligt för den som tror! 


Natti natti! // Vix

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards