Vicky

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Victoria - 6 april 2012 16:18

Igår, skärtorsdag träffade chilla ja runt lite hemma, sen provade jag min longboard m. Lizzie. Vi tänkte dra till stan, men kom inte så långt för det va motvind så vi körde hem igen -då gick det bättre! Och tog bilen istället. Handla jäst, riesen o en solotidning. Varför? Inte? ^^ =P


Träffa Kasoer o Carro på centralen, drog hem till mig o börja bullbaket. Köpte pizza o prova longboarden ännu lite mer. Den funkar, jadå. =) När vi kom hem med pizzorna så står Janna o Sarah där oxå =D Fett nice, så va vi några fler. Två till för att va exakt. (Nähe!? =O) =P 


Vi körde smartass efter det och flumma lite om allt möjligt. Spela kort också o såg på toystory 3. Det blev sent, däcka i uterummet. Bullfrukost o snö !?


Har kollat på passion of the Christ såhär passande på långfredan. Jag somna lite typ. Och grät lite. Och lacka lite inombords på allt. 


Drog o jobba lite, hitta ett poskägg till mig. Fett snällt! =D Kom hem. Dansa double dream hands -dansen m. Nic xD


SOVA NU JA TACK

Natti natti 

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards