Vicky

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Victoria - 3 januari 2011 23:26

Heej!

   Hoppas ni fattade att jag inte va särskilt seriös med det förra inlägget då jag alltså spelade fjortis. ! Jag är ingen fjortis, kommer aldrig att bli heller. Jag åkte till gränby, no reason.

   Jag såg starwars 5 med nicole i morse. HAHAHAHAHA <3 Jag mockade och sånt ni vet... hästen fick en sko på sig ikväll. Jag chattade med trevliga mäniskor strangers på omegle ^^Kul juue! En från nederländerna, och en från slovakien. haha. Och sen en från poland. xD och då tänkte jag på Lisas och min sång... "På land i Påland!" Finns det ett land som heter Påland ens? Jaaa, eller nej! xD Inte på svenska iaf.

   Kaka, godnatt!

Av Victoria - 3 januari 2011 17:20

Heeeej!

   Asså igår, då hade jag en skärmfri dag lixom va? Så jagg ee kunde inte blogaah va? Eller hur? Okej? Det där lät säkert helt oseriöst, men så varé! Och om nån har nå klagemål eller såe så får ni gå till min sekreterare för jag tar inte sånt skit. =P

   Ja såg lixom inte på tv, satt inte framför datorn, lyssnade inte ens på musik (!) via dator eler tévé... Mennee ja vill bara säga det, att ee, men du! Juste! Jag måste visa en bild på min fina häst som jag hänger med på dagarna:

 

Han ee sååå himla fin! Och jag älskar honom!

   Jomen det va det jag skulle säga... ursäkten till att jag inte bloggade igår... Och sen på kvällen så blev det lite tv-tittande i alla falle! För, e, jag såg e, vahetere Svenskaa eeh hollywoodfruar! Juste! De kann man ju bara inte missaah eh, eller?

   Asså shit, nu ska ja iväg oh shoppa lite på grenby assså, GRÄNBY that is... hihi Var får jag min inspiration ifrån? Typ, e livetflyttarin's blogg´s videor ellé? Aahh, typ såe eller nåt. Men hejdåe pusspuss! Sees! ;)

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards