Vicky

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Victoria - 5 januari 2011 17:17

Va hände där lixom? Hah jo såhär vare förståru, jag gick upp klockan 7. (true story!) Sprang till stan och cenralbadet. Tog ca en halvtimme seru =) Simmade 50 längder på lite mindre än 45 minuter. Fick lite panik för jag skulle till tandläkaren men hem emellan först å hämta lite skridsko-stuff. Det gick bra, till slut. Och de va skitkul å åka skridskor! =D Tack Saris, för den fina idéen <3.

   Jag skulle ju rida nu egentligen, men mamma ville rida, och hon tyckte jag hade varit tillräckligt sportig redan så jag fick inte =( Men imorgon =D Då ska jag rida på min häst, ponny. Ojojoj vad ska Mats säga när jag säger att vi köpt en ponny ? Hoppas han inte blir för besviken...

   Vad händer mer i livet? Försöker installera sims 3 det GÅÅÅR INTEEE! =P Jönssonligan går på tv, och det ska jag se! Sen kmr mor och far hem å då ska vi äta mat. Mat, mat, mat. Hejdå och tack för idag kära vänner, jag har fått mig många goda skratt =D <3

   kramis kramis

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards