Vicky

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Victoria - 23 januari 2011 17:02

Tja!

Söndagsvila efter två kvällar med kompisar och party =) I går blev det stort firande av Lisa som till slut nådde fram och blev 18 år! =P Idag alltså! Grattis! =O Men vi firade henne igår, med fika och bowling. Jag vann, för det är ju den som får minst poäng som vinner ;) Alltid. Nemen ja fick faktiskt två strightar... på rak ! Den dö... =P

   I ala fall så var det en riktigt nice kväll! Nu håller man ju på o bli lite förkyld så man får ta det lugnt en sådan här söndag, imorgon ska man ju ut o cykla klockan sju igen... Men du, det blir nog inget tävlande för mig denna termin, eller kanske vi får se. =/ Har fått en ny mobil!!! =) Htc, mini ärvde av syrran. Är man klämbarn så är man... inget å göra åt. Inget jag tänker göra iaf. =P

   Jag var på Jens clinic åp jälla igår oxå ^^Den va skitbra, gilla Jens. =D

  Denna dagen började med möte, israel-tema farväl till min kära vän och iskallt men fint väder. Mat. Bil. Tjock Harry Potter-bok. Husvisning. Bil. Gå på isen. Sol! Ny mobil med bra kamera. Bil. Willy:s. Mat. Mycket glass. Tv-spel. hund, osv osv ni fattar grejen.

   Ikväll bliré solsidan mé syrran =) Mysigt värre

Byebye   

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards