Vicky

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Victoria - 17 januari 2011 23:24

Fantastiskt. Jag är glad =D Ibland hinner man inte med så mkt plugg som man hade tänkt elr borde kanske.. men det är ju bara måndag hallåe! =P I´ts just another manic monday! Imorgon kan jag plugga =) Imorgon drar käre syster till Indien. Imorgon går jag Riskettan, och det är så sent nu, så jag tror jag tar lite sovmorron asså!   Sovasäng you know ^^


I alla fall... så började dagen med cykling som vanligt, HALT, Araya. Jag ramlade bara typ tre gånger dock, varav en på riktigt, på rumpan, precis utanför stallet, där det va som värst. Tur att ingen såg, och att man har så mkt fett på rompen. Ellen va lite dryg, men de va ju mitt fel. Sen fick Mölin rida Sky för första gången, jorå...Duktig ponny <3 =D


Jag ska få en ny mobil också ja. 07384815_ _ OBS Malins gamla nr. Men smsa till den gamla i tre månader   


Sen blev det festmiddag med lasagne och trevligt folk. Albin vann Göteborgsvarvet =O Spela till typ elva. Det va riktigt nice =D Men trött blev man, så hett som vi kör xP Flum typ xD.


Lycka till i Indien nu Josse! <3

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards