Vicky

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Victoria - 11 januari 2011 21:09

Tja.

Skola imorgon dåe... Distansportalen funkar ju inte, så jag har inte kunnat skriva på min krönika, sorry Lis =/. Men då får man göra andra saker! Och så kommer man på så mycket saker att göra att man inte orkar eller hinner göra allt. Det är så det är, livet. =P

   Livet är hårt, men jag har fått prova en av mina presenter idag^^När jag red på ponnyn vår, provade jag det där sadel-luddet jag fick. Det var jätteskönt, varmt och bekvämt =) Sky bocka lite, elr sparka bakut snarare, lilla gubben dååe...

   I alla fall. Handlederna tar ganska stor skada när man står i brygga =O. Iaf mina svaga saker... Igår fyllde jag 18 =). På kvällen såg jag toystory 3 XD De va riktigt nice. =D Sen va man ju vaken till ett elr nåt för Josse kom hem klockan tolv o gav mig en jättefin present! (-örhängen och halsband från Pilgrim) För att inte tala om Daniel som gav mig toffifé och daim-marabouchoklad =P haha nerå, men tack för det!

   Det blev lite sent alltså, men fick äntligen träffa denne mystiske Albin som man varken hört eller sett nåt av. Syrrans pojkvän alltså. Så nu har hälften av systrarna en pojkvän. AAA bråttom. hehe ja bara skämta med er. =P

   Jag vet inte riktigt vad jag ville säga... men . . . Godnatt!


Av Victoria - 11 januari 2011 00:19


But as every second that goes by
I feel it's just a waste of time
If I'm not with you

If home is where the heart is
Then my home is where you are
But it's getting oh so hard
To spend these days
Without my heart

So I'm taking you with me
Anywhere that I
Could ever wanna be
For the rest of my life
I want you there with me
And if there ever comes a time
When I should have to leave
I hope you know that I
I'm taking you with me
...
Every second that goes by
Is one more second of my life
And it couldn't be more clear
That I would die without you here


Spela denna låten på sitt bröllop? Asså vad jag menade med inlägget iiii förrgår bliré =o: Sluta tänka på bröllop!? Jag vill inte gifta mig än! Även om jag nu kan =P Men det e sånt "tjat" i unga dar, och man är så stressad att skaffa pojkvän och allt. Vem bryr sig lixom? Det är detta som är ungdomarnas största samtalsämne verkligen, och media hjälper ju till otroligt mkt, minst sagt. Jag vet inte men jag tycker det är fel att försöka växa upp fort och missa allt det roliga med att bara vara, singel. Man vill bara bli vuxen, som jag =P så att man kan göra saker, men man kan göra saker när man är ung! Och att leta efter sin man som inte ens kommit in i ens liv än är bara waist of time och tankar.


Låt framtiden vara, kära barn. Och glöm inte att hitta lyckan inom er.

Eran egen värld, den kan ingen ta ifrån er!


godnatt eller!? =)

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards