Vicky

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Victoria - 13 januari 2011 19:19

En sån här tröja kanskeee? =D

 

Jag gillar röda tröjor. Bra att komma på såhär efter jul.. =S =P Men idag varé soft dag i skolan för vi hade basgrupp, och svenskaföreläsning, sen vare slut. "Slut" är det ju aldrig, men det är ljust ute så man sparar plugget till kvällen. Fast det är ingen bra idé med tanke på att distansportalen inte funkar!!!!      

 

haha jag upptäckte smilisarna!        xD       


Idag gjorde jag detta:          


Gissa vilken som ska bort? =P Men ikväll ska jag kolla på film på 6;an och spela in, "fun with Dick and Jane" Den e askul juee! Har jag för mig iaf.  


Till filmen ska jag käka glass.   haha detta är Janna:   


Sen red jag på min underbara häst, gjorde skänkelvikning i galopp och galoppombyte och det var JÄTTEKUL helt enkelt. Men han e så het så jag blir mörkrädd.    Solen sken.  


Nicole e sjuk.     


Okej, ursäkta smilie-inlägget, men det kommer kanske fler! =P ne, vi får se. hehehejdå.

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards