Vicky

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Victoria - 2 mars 2011 22:44

Ja va sjukt trött igår, orkade lixom inte skriva nåt, men la upp ett ganska roligt klipp så att ni skulle bli nöjda. =P

   Idag har vi styrketränat i gymmet, träningsverk imorgon dåe! Och jag har varit i skole och biblioteket, det var dags att lämna tillbaka tjocka Hp4-boken nu, kom halvvägs lixom. X) Men jag pallar inte Harry Potter mer... Ne, satté på den vägen är det...

   När jag äntligen kom hem, var ganska modas i hjärnan efter franskalektionen, grammatik, grammatik, grammatik, fattar inte hur han kan allt så bra! Han e rolig också, tack o lov =D

 

Eh, då skulle jag ju plugga kemi! La mig i sängen och börja läsa... efter en sida somna jag. Det va så skönt å sova! Drömde äkta konstiga drömmen xD

   Sen baka jag äppelpaj och lagade fisk o ris. Mamma red idag, imorgon är det kemiprov. Vi får se hur det går då. Jag hann inte plugga. Var tvungen att övningsköra också jue ;) Det gick inte bra... min pappa är så stöddig, säger han att jag är, men man undrar ju vart jag fått det ifrån liksom, ganska givet e de ju...

 GODNATT <3


"Lycka är en massa ting: snö, sol, ja vadhelst vardagen för med sig. Lycka är hela världen och det den innehåller."

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards