Vicky

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Victoria - 24 mars 2011 22:54

Ibland vill man göra massa sjuka saker men kan inte göra det så man vet inte vad man ska göra...


Jag ska sova nu, men först ska jag berätta lite om min dag. Imorse var det lite kaos, kunde inte bestämma mig om jag skulle ta bussen eller cykeln, bestämde mig för cykeln eftersom träning är bra för mig en torsdag utan träning annars. (hoppas ni hängde med där =P) Men så hittar jag inte skåpnyckeln! Den e helt borta, blir typ sur och tar bussen istället för jag fick ju bråttom också.

   Matte i skolan. Sen ASGOD mat. Vi har ny leverantör nu, de förra gick typ i konkurs elr nåt så.. Men fatta lixom: Potatisgratäng med kycklingytterfilé och rödvinssås. =o Denna lunch var nice asså. Och så flumma Jimmy och Anna ur, haha.

 

Som vanligt då, typ =P


Fysik sen, kanske slipper nationella =o Yes! Kemilabb, kul. Är så ledsen för att jag missar festen imorgon! Men det hjälps ju inte att tänka negativt.. suck


avslutar med ett av lyckans citat bara för det. Godnatt!


"Man kan inte jaga lyckan utan endast upptäcka glädjen."

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards