Vicky

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Victoria - 16 mars 2011 22:42

Tja

Mina jediskills är nog mer än jag trodde, Anakin - min förebild, =P drömmer ju drömmar om framtiden. För nån månad sen drömde jag att Sarah skrivit ett svärord på sin blogg. Detta har nu blivit verklighet. Bara en liten tanke sådär... Inte för att jag tkr om henne mindre för det =P Sarah är min vän och älskling. Älskad där hon gååår. <3 Haha Ok Sry


Låt mig beskriva dagen med bilder istället (för vad? du har inte gett nåt annat alternativ lixom!?)Nej, jag vet. Men alla fiskar flyger inte som flygfisken en torsdagskväll


Idag äré ONSDAG

  Innan maten hängde vi vid fönstret, vet ej vad Anna gör.

  Men det var underhållande tydligen.

 

Zozans val till trean =o och människan själv =)

  Jag ska ha PH:   Ska försöka planera morgondagen lite nu då... men borde sova, och duscha först kanske, inte i sömnen, liksom. Kanske ska satsa på o va spontan dåe.


"Lär dig att ta en paus -en promenad i trädgården, ett besök på konsthallen eller caféet

Njut!

Låt fåglar och grodor och bilder, musik och böcker liksom vänner vederkvicka dig. Du behöver näring."

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards