Vicky

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Victoria - 21 mars 2011 17:33

Red Ellen imorse. Det va nice. När jag kom hem gjorde jag en satsig lunch, små "minipizzor" ;) Toastbröd m. köttfärs och ost på i ugnen samt palsternackor och morötter. Tumme. Kolla på tv. Somna i soffan. m.m

   Har haft massa smarta tankar, men jag har glömt bort allihopa! Det är verkligen så att när jag cyklar / går ut med hunden så kommer jag på massor. Men sen när jag ska skriva ner dom så bah: Vad var det nu ja tänkte...?

   Detta suger spec. när det va nåt till skoluppgiften Nationella prov i Svenskaaa! Vad ska man göra liksom? Leva livet, ha kul.

   Asså, jag har bestämt mig, ska vara positiv när det gäller allt för resten av livet. Hehe =P Fast då kommer jag nog inte leva särskilt länge.. Utan det negativa finns ju inget positivt så vi måste ha det dåliga i livet för att kunna njuta av det goda. Kontrasten är konsten. Jag vet inte vad jag skriver.

   Nejmen det var väldigt roligt i Dalarna. =) Mmm. Ahmed. Yeah Ahmed. haha HEJ! =) Som sagt, ingen aning om vad jag skriver. Hoppas ni fattar endå =P

   Ska jag säga det igen? Kan jag göra för jag kom inte på nåt mer... vettigt. Som att nåt av detta skulle va vettigt xD

   Lyssnar på Eric Saade, Varför? Nej.. det går inte, måste byta... Nu blev det afasi & Filthy ist. Gillar inte skånska, sorry. Men finska e ganska nice, Ei saa peittää. x)

   Hejdå nu. Måste plugga nån gång också =O

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards