Vicky

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Victoria - 27 mars 2011 17:46

Kan man begöra mer i livet än världent bästa syrra, perfekta ponnyn och friheten att kunna åka o rida så länge och hur man vill?!


 
  Kolla va söet lugg han har:   

 

 


Sen då? Jamen jag pallar inte plugga heller! Seriöst är typ världenst lataste människa känns det som... Jag orkade inte. Men jag ska göra lite matte, idag, eller, det beror på, hur lång tid detta tar ;)

   I alla fall så skulle Lisa och jag ut på krogen för o "få det gjort" =P Haha Lite spontant sådär hängde Elias på och fick visa oss till nåt bra ställe. Vi kom in, det va väldigt nice, fast det va typ 20-årsgräns så... Vi blev utkörda, haha. Klantigt. Tog en fika ist. Sen hamna vi hemma i mitt kök och baka bullar. =o

   Nicco hade filmkväll här också, med risalamalta =S Okeeey. Snacka om kaos (mkt disk) Såg på 17 again, sen va Lisa tvungen å dra då... Efter filmen satte vi på despicable me, skön film. Älskar hon lilla gulliga Agnes! =)

Elias kom hem i alla fall, tror jag... hah nerrå, han kom hem, till slut. Och jag tog tag i disken och engelskaboken, men somnade till Justin Bieber m.m Förlåt mig alla mina människor (mina människor? öh hah) Men ikväll bliré 3D bio med syrran.


"Lycka i livet är lika känslig som en planta. Den vissnar om du så bara tänker på den."

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards