Vicky

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Victoria - 15 mars 2011 20:51

Dagen började med matteworkshop, Martina = bra lärare! =)

Dagen slutar snart.

Nejmen jag ska sova typ nu, tänkte jag, bli frisk lixom, från min förkylning.

Det va en spec-dag på skolan, massa olika människor kom med olika yrken och snackade om sina yrken, typ. Det var vel intressant, som maten då =P

Solen sken men de va rätt kallt ändå, när jag kom hem drog jag till stallet och red en stund, han har fått tillbaka sin sko, men håller på o tappa en annan istället nu =S

Aja, man ska inte klaga. "Ska inte klaga" är denna veckans citat alltså... varför? vet inte, har bara blivit så =) Men jag tycker det var ett bra ett...



Haha


Malin sitter i min säng o skriver grejer så jag vet inte riktigt hur jag ska göra... mennee imorgon är det sista skoldagen för denna vecka, tjoho! =D


GODNATT


"Det finns ingen glädje som kan mäta sig med den att tjäna andra."



Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards