Vicky

Direktlänk till inlägg 26 april 2012

Plugg är inte livet -oftast

Av Victoria - 26 april 2012 18:40

Tjoo!


Igår var en fin, solig, ganska så underbart soft dag, jag tycker. Började med en springrunda i soluppgången (Okej, lite senare, börja ju inte förrens tio typ) Dé va nice iaf, duschade, pluggade lite har jag för mig. Vi säger det iaf, så känns det bra. Kollade på tv. Cyklade förbi LO för å ge Nic nåt viktigt papper som hon glömt. Cykla upp för backen, träffa lite folk vid skåpen. Slackern som skrivit svenska nationellt prov i en timme som egentligen skulle vart 5 timmar (!) struntade i engelskan o åkte hem. Jag o båten däremot, (haha vilka smeknamn mina vänner får) hrm, iallafall, vi gick till lilla arenan och fick höra Jimmy predika för oss på engelska om "The Spaghettimonster". Snacka flum. Aémaén! Haha de va kul, synd att ja inte filmade, hade ju kameran i skåpet... :/ Kaka


Sen hade manju inga fler lektioner så nu ska vi se, vad ska dom få för smeknamn... ? Min lilla korv och bitmonstret (fett dåliga, men skitsamma) gick till Apollo o fråga lite skit. På lördag åker vii!! =D Ska bli såå nice! Lisa o ja gick o köpte en glass sen, haha killen i glasskiosken tyckte jag hade bra smak. Jag vet. Dulche de leche, daim o nötkross lixxom. 


You can't buy happines

But you can buy ice cream

and that's almost the same thing


Nån qote Nicole sa till mig när ja skjutsa hem henne från Jasse o gamla uppsala nyligen. Hur som helst, efter glassen följde jag Lisa eehm min lilla korv, till busshållplatsen och där va ju bollen med nyinsatt tandställning JAO. Vi gick inte till kjell&company som hon eg. ville. Vi gick hem tillsammans o snacka om allt och möjligt. Det där var en blandning av allt möjligt och allt o inget, märkte ni? =P Det var meningen, iallafall. Stannade på donken o köpte pommes o mcChicken.  Dé ska va gött å leva!


Pluggade död mig själv till sent på kvällen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 10 september 2014 13:05


  såhär ser mitt liv ut, typ:                                  ...

Av Victoria - 26 augusti 2014 10:48


Awesome dag. Solsken och födelsedagsfika m. familjen och grandparents.       Drack gott espressokaffe som barnen älskar att fixa. Lekte med barnen, Jack visa mig sina leksaker han fått som han va så glad över.    Sonya hade gått upp kl 5 am...

Av Victoria - 21 augusti 2014 11:10


 Hittade ett nyfött lamm ute i hagen idag: så sööööööt   min coola unghäst: Diego     Charlie till vänster:         han e lite väl tittig o töntig av sig ibland asså. men jag gillar dom!   Släppte ut stackars Nazy som e för...

Av Victoria - 20 augusti 2014 14:07


       Mata hingsten varje morgon som aldrig kommer när man ropar...       Födelsedagskalas! =D Med rugbymatch mot NZ alla blacks. Det blev lika gripandes(!)                         Åkte o hämta två nyinridna treåringar ...

Av Victoria - 16 augusti 2014 05:46

  HEJ!   Jag är i Aussiland Down Under igen. Det är fint här. Vackert och fridfullt. Massa plats överallt. Gräs, träd, hagar, berg, kängurus, ormar ;)   Så, jag har jobbat här snart två veckor, hos familjen Dowlings med deras hästar och få...

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards