Vicky

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

I can't help falling in love...

Av Victoria - 29 mars 2011 20:29

HALÅÅÅÅ

AASFLUMMIG DAG.

   Jag ska på anställningsintervju på torsdag! =D Ojoojoj...

Jag har i morse kört min sista körlektion med Johannes -bästa läraren ever! =( Tyvärr. Men det gick ganska bra faktiskt, tycker jag...

   Sen gick jag upp till skolan i snön, varför snö!? Okej... jag längtar så hårt till sommaren och valborg och allt det där sköna livet... Jag skriver punkt punkt punkt väldigt mycket döe. =P

   Gjorde inte mkt vettigt då, skulle läsa kemi, satte mig i ett litet rum, Thea kom och snacka om sin engelskabok som tydligen va skitbra. Hah Sen varé hamburgare och lite Gillinge-snack med Anna. Vi ska åka halkbana ! Nån gång... Snart, typ.

   Räknade lite matte, fick problem kom sent till kemin som knappt existerade. Det va typ WS såå varför kom jag till skolan eg.? Ingen franska elr spec-idrott jue. Och varför i hela friden stannade jag ända till klockan 4!? =o För att inte Anna skulle sitta och bränna ut hjärnan ensam. Tillsammans blev vi ju klokare, eller? xD

   Som sagt, sammanfattning av dagen: FLUM

Elias gjorde mig sällskap till bussen, det va ju trevligt, jag fick springa sista biten. Jag hann. Tacka vet jag trafik.. =P

   Okej, ursäkta ett ganska onödigt blogginlägg om mitt liv i min dag, tvärtom alltså. Men aja, hejdå nu!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 10 september 2014 13:05


  såhär ser mitt liv ut, typ:                                  ...

Av Victoria - 26 augusti 2014 10:48


Awesome dag. Solsken och födelsedagsfika m. familjen och grandparents.       Drack gott espressokaffe som barnen älskar att fixa. Lekte med barnen, Jack visa mig sina leksaker han fått som han va så glad över.    Sonya hade gått upp kl 5 am...

Av Victoria - 21 augusti 2014 11:10


 Hittade ett nyfött lamm ute i hagen idag: så sööööööt   min coola unghäst: Diego     Charlie till vänster:         han e lite väl tittig o töntig av sig ibland asså. men jag gillar dom!   Släppte ut stackars Nazy som e för...

Av Victoria - 20 augusti 2014 14:07


       Mata hingsten varje morgon som aldrig kommer när man ropar...       Födelsedagskalas! =D Med rugbymatch mot NZ alla blacks. Det blev lika gripandes(!)                         Åkte o hämta två nyinridna treåringar ...

Av Victoria - 16 augusti 2014 05:46

  HEJ!   Jag är i Aussiland Down Under igen. Det är fint här. Vackert och fridfullt. Massa plats överallt. Gräs, träd, hagar, berg, kängurus, ormar ;)   Så, jag har jobbat här snart två veckor, hos familjen Dowlings med deras hästar och få...

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards