Vicky

Alla inlägg under mars 2011

Av Victoria - 13 mars 2011 19:16

Nu är jag förkyld också, men det är inte så farligt så jag ska inte klaga... Men konstig dag. Träffade ju en människa från jättelängesen som man inte kommer ihåg ett skit av, kanske har förträngt det. Men det va vel kul (?) eller nåt. Suck. Vad ska man göra då? Livet är så grymt, synd om dem som inte passar in i samhället. =S

   Mat på IKEA med syster och far -gilla! Mmm IKEA är asbra. =D Är typ allmänt DÖTRÖTT, så ska man upp imorgon typ klockan 6. "In the club, the club, oh oh!" Ursäkta, spotify... Eric vann!! Tumme.

   Insläpp av hästar, fast jag mockade, och ryktade lite. Gubben har en tappsko IGEN, fast en annan denna gången. Stackarn.


"Lycka är det man känner i sällskap med goda vänner"

Av Victoria - 12 mars 2011 22:36

Detta är en lång helg, har varit ledig sen i fredags =D öh, igår alltså. Då var det underbart väder! Precis som idag, sol och häst. Inte ett moln på himlen, och nu stjärnklar himmel <3

   Igår såg jag Sanctum 3D på bio, en hemsk film, bra men hemskt. En sån film som man bara ser en gång, tror jag... Men den va ganska förutsägbar, alla bara dog hela tiden - på hemska sätt. Och ja, den var bra gjord endå ^^

   Idag har jag sett star wars (igen ;P), flyga drake och lite melodifestival. Man kan ju inte va helt oallmänbildad bara för att man heter Victoria Nygren =P Filmen flyga drake var ju inte alls lika bra som boken! Damp.

   Imorgon ska jag vel ta en cykeltur till stan, typ. Hoppas vädret blir lika fint då.

Jaaa borde plugga, men...

Fast jag har lixom en sjuk syster som vill kolla på film med mej hela tiden xD

Aja, hejdå, gonatt, sov gott

Av Victoria - 9 mars 2011 19:51

Jamen lixom vanlig skoldag, typ. Människor, trötthet, plugg. Fysikprov imorgon, går mot en säker död... =P Kommer inte klara detta. Sorry bro =/ kanske i nästa liv...

   Har ätit semla igen, med Lisa denna gången =) Fett gott!

  Haha vaäré här lixom? xD

Filmen är så hemsk, jag hatar den, men den är så otroligt bra, så jag kan inte sluta älska den! <3


Godnatt


"Happiness is the secret to all beauty; there is no beauty that is attractive without happiness."

Av Victoria - 8 mars 2011 19:45

Dagen:

1. försov mig, hann ändå med bussen 20 minuter senare

2. Simma på Centralbadet me Lisa =)

3. Skola, dator, läser mkt poäng =o

4. Go lunch -brasiliansk. ;)

5. Engelska, snacka snacka massor annars gult kort! Tre gula kort --> rött kort = Obligatorisk workshop

6. Kemi, somna nästan, som vanligt... Det är nåt med arena 2 asså...

7. Fysik i matsalen =/ gick int så bra.

8. Franska, elr italienska? =P Franskaläraren e så skön haha (y)

9. Spec-idrott, Gert Kunka -oxå skön men blahblahblah nejdå, det av en bra lektion...

10. Buss hem, Julie! =D

11. Mat och tv -Semla på det! Nu känns det inte bra... har ont i magen. =/

12. Sitter här, ritar

13. lysssnar på musik

14. sova?

!!!!!

Tack för idag. =)

"Lycka är som en sjukdom. Den smittar.

/ Simon Elliot, 11 år.

Av Victoria - 7 mars 2011 19:57

Cykla på is. Rida på Tanja, tjockis! Mhe, ursäkta... men en svår häst är hon, man måste lixom... rida! =P Det gick rätt bra endå, Liza gjorde en bra övning åt oss. =)

   Åby.

Mat! Lagade chips-potatis och åt kladdkaka från igår, underbart gott!

   Skola.

Hade ingen engelske, men jag va så klantig och kollade inte sms innan jag hoppa på bussen.. kaka skulle ju ändå ha svenskaredovisning så... Det gick bra. =P

   Buss

Sätter mig bredvid en svart, random människa -tror jag! Wanjiku var det ju lixom. Ojojoj, hon kände igen mig,=o fett länge sen asså =S

   Mat

Skrev nästan klart svenskauppgiften faktiskt. =) Tumme

   Tv

Glass, vill ha nötter. Ge mig! =P

   Imorgon ska Lisa och jag simma tror jag. Nice! =)


"Till det mest tragiska när det gäller människan hör att vi väntar med att leva. Vi drömmer om guld och gröna skogar någonstans borta i horisonten istället för att varje dag njuta av blomsterprakten utanför vårt eget fönster"

Av Victoria - 6 mars 2011 18:25

Tjaa

  Festen igår sluta i kaos och förvirring. Det börja precis när Lisa stuckit, alla snacka om att polisen skulle komma. Nån gubbe hade tydligen sagt att han skulle ringa... Man fick inte veta så mycket, och när de väl försökte prata med folket va det ingen som lyssna. Ojojoj, kaozz asssa. Helt plötsligt drog Sarah oxå, lite panikaktigt. Annars vadé la kul, en stund, Jorå. =D

   Janna o jag drog när de skulle utrymma lokalen och myste på Max och hemme i sängen med kaffe och film sen...

   Idag har jag vaknat, åkt in till stan med Janna och lämnat tillbaka tröjan som jag inte hade igår. =) Fick ta bussen till Gränby för stan hade inte öppet... Ganska coolt att jag hann ta samma buss till Gränby som tillbaka till stan. =)

   Sen har jag kollat lite på starwars II, Anakiiiiin       Ska vel se klart den ikväll hoppas jag.   Det va ju så fint väder, så vi kunde ju inte sitta där hela dan...

   Har varit i stallet o mockat å grejer, körde lite bil. Sitter här för att plugga, men det gick ju som det gick.     

   Bara för att denna låten inte finns på spotify!




"Det som gör livet så härligt är att det inte går i repris"

Av Victoria - 4 mars 2011 16:53

Välkommen hit! Här kan du läsa om mitt liv.

   Dagen:

- Cykla --> skola, nu är det vår sådéså! =)

- Matematik D, fick tillbaka provet =/ oooups, inte bra...

- Kuta runt å leta efter Eva en halvtimme, (skulle ha PH) Gick fram å tillbaka i korridoren och när man väl har hittat henne så e hon upptagen. Man får ha koll asså.

- Mat, eller snarare gegga innehållande korv, tomatsås & makaroner och jag vill inte veta... Vitt bröd också, död alltså. xD Men värsta diskussionen vi fick igång då! Det började med vänskaplig önskan om att resa nånstans i världen tillsammans. Då nämner Anna att hon vill dra till Nepal, och Jimmy säger att han läst att Nepal är det enda landet i världen som officielt accepterat ett tredje kön.

   Det tycker han är bra. Och från kön-diskussionen som blev mer och mer politisk kom vi till jobb och pengar och allt såntdär jobbigt =S Men det var kul! Hehe

- Idrott

-Cykla hem

-Gå ut med hunden, hade ingen påse med mej, och vad gör han (Casper)? Jo, bajsar precis framför en ingång till en människas hus, människan går in i huset precis då. Jag går iväg, med dågligt samvete, men, hittar en påse på marken och använder den. haha normalt? XD

- Svenskaplugg

-Janna kmr sen hoppas jag, behöver hjälp.

-Fest imorrn liksomm!!! =D


Kom å tänka på denna:

Haha "låtoss, låt oss simma genom den där vassen igen.." xD (1:40)


"Lyckan växer i din egen trädgård och kan inte plockas i främmande hagar"

Av Victoria - 3 mars 2011 19:22

Tjena!

   I morse fick jag träffa min häst, gjorde lite höpåsar medans mor min mocka. Jag körde dit, sen tog vi ett varv i Salabacke. Sen va klockan tio över tio, då började vi köra mot skolan. Det va lite galet, för vi blev nästan påkörda i stan, jag gjorde helt fel... hade väjningsplikt jue =/ Mamma fatta ingenting, så va det aldrig på hennes tid, att bilar både framifrån och från sidan kunde få grönt samtidigt.

   I alla fall... kom ju för sent då eftersom vi börja tio, jag trodde vi börja elva juue. Aja, det va lite kul iaf å lyssna på alla lärare och se nya rektorn, få asskön massage, kolla på Pelles film m.m Skön skola eller!? ;D Aoo

   Efter lite kemi gick vi på promenad sen, innan kemiprovet som för övrigt gick skitdåligt.


  Lekte som småbarn på en liten lekplats xD

 



  Haha, ja tänk va solen kan göra va.. energikällan till ALLT ;P

Tog en joggingrunda med Casper innan solen gick ner, härligt. Nu måste jag plugga svenskisch. Bye!


"Att gräva i trädgården en vacker vårdag eller att segla i en yacht värd miljoner kan skänka samma sorts lycka."

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards