Vicky

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Victoria - 1 augusti 2011 23:17

Det va bra med pållen! Han e lite gammal å tjock bara men verkar njuta av livet ändå. Red ut i mörkret och är så stolt över att han inte blev rädd o hoppa til mer än... två gånger! (y) Duktig häst =)


Två^


Nemen i alla fall så varé helt underbart för när ja va ute o red, så såg jag Världens stjärnfall! De va så himla coolt! Först varé nåt vitt typ pyttelitet som flög snett neråt, hann inte komma på varé var och sen, helt plötsligt blev det gult och delade sig och blev typ jättestort och man såg verkligen att det brann! Och sen slockna den o försvann. Jag satt där på hästryggen, gjorde halt och bara glodde, blev helt överlycklig. =D


Coolt.


Gonatt<3

Av Victoria - 1 augusti 2011 21:24

Tja!


Jomen vi ba åkte o kidnappa Sarah och drog till Strängnäs. Det va fett nice och blev rätt lyckat i alla fall! =)


Stannade i kokosbollsrondellen:

    Åt sallad vid en kyrka och gravarnas biskopar.     Snyggingarna i tidingen   Haha gilla   =P Tårtan åts vid en badplats     Mina fiina tjejjer   Jag tyckte den va lite cool:  Snackade om massa intressanta saker och gick på toa och åkte bil och lyssnade på musik och det bev inge trassel men det kanske blir imorgon istället och och och ja. Vi såg på "Idre" Haha måste lägga ut lite skit därifrån... =) tack för igår! De va askul


 

IDAG DÅ?


Jooo tog promenaden med en hund. Gick förbi hagen och där låg fölet på marken, död, nästan, såg det ut som, orkade inte ens lyfta huvudet, helt utslagen av värmen, typ. =P Nemen

 

Så såg det ut va.


Och sen drog Lisa och jag dit o sprang lite med dom små ponnysarna. De va riktigt kul, ojojoj haha. Det är inte lite energi i den lilla sötisen! =)


Vi drog och badade i storvadsbadet efter det. Tro det eller ej, vi hittade dit! Och va där rätt länge. Men jag behövde prata massor. Ut med allt bara. Det känns bra nu. Fast ändå inte. Men ja. Jag mår jättebra. =) Tack för det Lisa


Fyrisån är ju äcklig att bada i, varför eg.?


Måste skynda mig till pållen nuuu! Gonatt på er!

Av Victoria - 1 augusti 2011 21:18

Nu är Eusopakonferensen SLUT. Har jobbat i coffeeshopen så mycket att jag drömt om det på nätterna. Det va skitkul hur som helst! =D

     

Janna kan göra fint kaffe hon, för att inte tala om att det är gott! =)


Jag kan göra coffeshake, vilket e NICE. =) Gjorde en här hemma idag som mor o Liz fick smaka på. Dom tyckte de va gott.

Här va fredan innan ungdomsmötet:

      Nattmöte med Jocke. Bra grejer! Tiden är din vän...


Hejdå nu 





Av Victoria - 1 augusti 2011 21:16

Sarahs födelsedag i Stockholm (utan Sarah =S):

                Sky red jag på i fredags DÅRÅ =)

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards