Vicky

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Victoria - 20 augusti 2011 16:23

10 saker som gör mig på bra humör:


1. Musik

2. Rida

3. Laga mat

4. Träna

5. Överraskningar i vardan

6. Bra människor

7. Hänga runt å bara oplanerat göra saker jag känner för

8. Tänka på minnen

9. Sticka, rita, redigera film, spela spel

10. Flumma med syrran, hoppa studsmatta


Av Victoria - 20 augusti 2011 11:00

Jorå, tennisen blev av sen vettu! Fast vi va så trötta så vi ville bara hem xD Men vi körde till typ 20 passar, elr vad man ska säga... Det började ju regna igen också, suck. Gick hem, städade hela huset på fem timmar och möblerade om ALLTING nästan. Eller i 65 % av rummen på övervåningen. Vi bytte rum nämligen, så nu har jag det stoooort och fint. Fast ja ska nog tapetsera om, men aja. Det tar vi senare i livet...

Mitt rum:

     

Disney Characters – Hokey Pokey


Igår varé FREDAG. Vilket jag fick intala mig själv hela tiden för jag trodde ju det va måndag, började skolan nämligen. Gick runt på stan och blev varm. Träffade lite nya ettor (och tvåor som ja inte visste existerade), frågade främmande människor om de ville väga sig på stan, dansade macarena på stora torget, gjorde pyramid vid flustret, snackade med kapladuos om de ville dansa bugg med mig utanför swedbank, ingen vågade. Till slut fick ja dansa med en cooling, efter en kvarts tjat av mina lagkamrater. Hur kan man göra så? Stå och tjata liksom, en börja till o med dra i han. =S Shit asså, låt människan va. Om han inte vill, vill han inte och då måste han inte. Hur svårt kan det va att acceptera människan?


Fred Mollin – You'll Be In My Heart


Anyhow. Det där är låtarna jag lyssnar på nu, liksom. Så att du vet. ;P Jamen det va vel kul, fast nae, börjar liksom tröttna nu tredje året i rad. Men det är det sista! =) Sista året, Så himla skönt!!! Men det kommer inte bli så chill som jag (och alla andra) trodde eller som treorna före oss har haft det, dvs typ ledigt en dag i veckan och inga gripandes obligatoriska workshops. What's up with that lixom?? Jo, det var såhär va att Sverigefolket röstade in folkpartisten Jan Björklund som skolminister tydligen eller något sånt. (Jag o politik = nej) Säkert fel nu men ahja ni fattar, någon bestämde iaf att man måste vara i skolan ett visst antal timmar. Även på gymnasiet, vilket är konstigt eftersom gymnasiet är ganska så frivilligt vah. S.u.c.k Så nu har vi 6 timmar i veckan WS som vi måste gå på - sent på eftermiddan dessutom. Detta gjorde att många blev arga och nu ska vi begå självmord. =P Nee då. Men vi göer såhär, att vi får se om man kan göra nåt vettigt dom där timmarna eller om alla bara sitter o snackar, för vissa kan inte arbeta i skolan utan jobbar bättre hemma (!) Så får vi se sen hur det blir... Rosendal kanske, eller skrapan?

 

Troy – Bet On It


Hahahaha Ni tycker säkert jag e FETT retard med den musik jag lyssnar på xD Men ja va tvungen okej? Hitta den på min gamla Disney-spellista lixom. Tönt. Lyssna inte ens klart på halva... men ahja. Varvarjag? Min dag, igår ja.


Kenny Williams – Circle Of Life


Efter skolan blev Lisa o jag småbarn igen och ville ha möss och kaniner hihi.

 

Lisa o jag städa firman och köpte grejer o gjorde pizza och åt choklabollar, chips, kaka m. grädde o kolla på film. MYS =)


Hur mår jag nu? Inte bra.

Regn, Araya.              

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards