Vicky

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Victoria - 28 augusti 2011 23:19

Haha Jag läste lite fel på bloggen där det står: "Du har inga nya kommentarer" På något sätt fick jag det till_ "Du har inga nya bekymmer" xD Underbart!! =D


När jag mockade en gång, häromdan, tänkte jag; Tänk om det fanns mockning som en sport, och folk tävlade i det och va blev typ skitduktiga och snabba och allting! Plus att de tyckte det va kul, en sån människa skulle gärna få öva i min box, varje dag... =P Haha konstiga tanke, men rolig endå.


Hur som helst

Bild på den saken som har smärtat mig mest de senaste dagarna. Nålen, däähr!  

Haha "Smärtat" Kan man säga så?


Igår varé halmlassning hela dan i stallet. Erika, jag o Maddis smet ut vid ett uppehåll och red på våra hestar. Galloppeeeerade fort fort vah, så fort att Sky's ena framben (HAHA) mena såklart frambensskydd åkte av! Skrittade i skog och hoppade över stock och grejjer också. Ojojoj så bortskämd man kan vara. =)

Sky böev SÅHÄR svettig, ni fattar inte...

 


Idag va Nicole o jag på gränby, skulle köpa mjölk o grejer som jag skulle köpt igår eg. men använde pengarna till nya benskydd dårå sattéee...Den här kan Lisa köpa, hon ville ju ha en sån. Jag vill också ha en sån, fast svart tror jag. Och Nicole ville ha denna, fast hon höll i en likadan typ samtidigt som hon sa det. Ville ni veta? Nä, tänkte vel det. =P

   

Nicole blev typ kär i denna väst, haha. Cool Tom Cruise -sak. =P


Vi kollade på Star wars 3 och lackade ur tillsammans. Älskar filmen, men man kan inte älska den för den är så hemsk och aaaaahhh, ah.. Typ så. Damp.

  Yoda är i ala fall coolast-


 


Sen åkte jag o red på hästen min, barbacka vah. Livet e härligt och Sky är finast!

 

   <3

   

Sen åkte jag med Lisa till 4H o löshoppade Vilma o Poppe, dom tyckte det va roligt! =D Sötisar

   

Öh, godnatt då!

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards