Vicky

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Victoria - 16 augusti 2011 23:20

Här är jag nu. Hemma, lycklig och förkyld.


Nicole och jag va på toa på IKEA idag och vi har också varit i stallet. Nicole fick rida, jag blev sjukt sugen, men min tur imorgon. =)

       

Prata inte i mobil och rid samtidigt.    

Fin hest anyway   Jag har bakat en rabarberkaka och lagt upp filmer från frizon på FB. Klippte bara ihop någonting snabbt sådär vah.

Är inte alls sugen på att börja skolan, tyvärr. Men aka försöka tänka positivt, det är ju kul å träffa alla igen, eller hur? Jaadå. Och komma in i vardagsrutinerna... Men jag kommer typ inte göra det jag känner för längre, eller ha tid att göra halvtråkiga saker som att sticka. Jag får se till att ta mig tid för saker helt enkelt.

Mycket bra mycket bra. Det denna sommar vill säga till mig är: Man lär av sina misstag. Utropstecken. Punkt. Absolut. Ursäkta mina misstag. Men dom gör mig klokare.

Godnatt yao!     

//VIX  

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards