Vicky

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Victoria - 3 augusti 2011 12:45

Hallå!


Ja drog till stan o klippte mig. Bild kommer vel nån gång antar jag. Jag köpte en gurka på vägen hem för det behövede vi här hemma, gick ut på vaksalatorg o köpte billiga cashewnötter också. =) Sen tog jag en konstig väg hem så att Sarah såg mig när hon satt på bussen och vi hängde lite på stan då, tog en fika. (y)


   

Cool bricka =)


Dé va nice! Sen köpte jag två billiga gurkor på vaksalatorg och hade då bara kastat en krona i sjön... =P Haha hur klantig kan man vara lixom? Fattar inte hur man lyckas tappa bort en gurka som hänger i en kasse på styret. Nej.


Jag åkte till firman sen o träffade de andra vännerna, jobbade lite med utskick, åt på donken och sen blev klockan midnatt så vi drog hem. Trött jag vara. Pallar inte att folk väcker en... men idag ska jag packa massor och nu ska jag typ cykla ut i det fina vädret till citygross o handla mjölk. Ska försöka att inte tappa bort nåt... =P  


TJARÅ            

    //Vix


Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards