Vicky

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Victoria - 25 augusti 2011 21:53

Tjabba


Ja asså i tisdags, då varé biologi, fast vi va lite busiga innan och kollade på linus på linjen i stora arenan. Haha

 

I onsdags drog jag till skolan i onödan, väntade på Abdel som inte kommer förrens september tydligen =o Fixade busskort iaf...och va hos tandläkaren. På onsdag försvinner tandställningen!! =D I can't wait. Fy va konstigt det kommer kännas utan!


Aja, idag har varit en mycket chill dag eftersom det inte var några lektioner. Älska gymnasiet år 3. Le medan du kan =P Jag red ut med Sky, långt bort mot vedyxa och in i skogen. Ville gå på mysiga stigar i skogen jue. Men jag red vilse och kom till det där tornet som lyser för flygplanen. Blev rädd, (=S) och såg en creepy människa därute med orange tröja. Weird.


    Orange hus också:     Sen baka jag en paj o glodde på hjälp jag är en fisk med syrran. Simpsonss lite också, så underbart, otroligt roligt. Älskar simpssons


Fick ett extra hål i örat också då =)

            godnatt
 

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards