Vicky

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Victoria - 21 augusti 2011 12:34



Hey!

Igår regnade det, dagen tillbringades inomhus i sängen, soffan och framför datorn. Stickade lite, men somnade. Åt hamburgare med familjen. Såg sista avsnittet av Smallville, haha töntprogrammet. Men va ju tvungen eftersom det va sista =P Bortspolad gick på tv också, BÄST film xD  Åkte till stallet direkt efter, lite olagligt på en ny väg, men jag är ju behörig, eller hur? De håller ju på o bygger där så det finns typ en grusväg över åkern, tar tio minuter med cykel så är man framme i stallet. Underbart. Red barbarcka på banan en halvtimme, grusigt och blött, men det gick bra ändå. Sen red vi ut en halvtimme ungefär, mysigt mysigt. Älskar dig Sky<3

Med polarna i hagen


  Bushästarna ville själva leda in Sky, det sluta med att alla galopperade i en hög till grinden. Haha

 

När jag skulle cykla hem sen vid nio var det mörkt, och skumpigt på den dära ganska creepy vägen, men det gick bra. Dynamon skrek bara, lös ingenting. lyste? vad säger man? Jag vet inte. Anyhow,


På kvällen träffa jag Lisa och syrran blev taggad på vampyrleken som de körde mitt i natten i skogen på andra sidan e4an. Första gången var det ganska failat för ingen blev tagen. Andra gången blev alla tagna. Ganska rolig lek faktiskt, om det bara inte hade varit så blött och lerigt. =/


Erik kom dit med bilen också. HAHAHA Så kuul, men vi träffa han inte... Men ändå, så random. Underbart med random saker som förgyller vår vardag ;)


Nu ska jag typ ut o klippa häcken och gräset. Hejdå


// Gårdie från gårdagsnytt =P

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards