Vicky

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Victoria - 18 augusti 2011 15:27

Det blir alltid så... när man sätter sig vid datorn. Man glömmer bort varför man satte sig där i första taget.

   Vad var det jag skulle skriva nu då? Om min dag kanske? Jo, jag har varit i stallet och hade hela dan på mig vilket var skööönt, älska sommarlov. Sista dagen idag, åh deprimerande tanke, och varför öser regnet ner? Anyway... Han stod längst bort i hagen, hade rullat sig o va smutsig överallt och jag tänkte ju rida ut på långritt vah. Precis när jag tänkte börja rida kom regnet, jag väntade en stund tills det bara duggade lite och red iväg då.

   Förbi Plenninge och MC-klubben. Bredvid kohagen körde vi lite lösgörande arbete och börna lite sen på gräset förbi den andra hagen. Kuul =D Han va typ skiträdd för träet vid lennakatten som vi skulle gå över, han vägra, försökte få av mig. Men han bva inte så bra, sparkade bara bakut, en gång va han gaanska nära, men näej. Efter ett tag blev det pinsamt och han ville verkligen inte över, så jag va tvungen å sitta av och leda över han. Först då fatta han att det inte va livsfarligt.

   Red förbi hemma hos mig, fick vatten av Nicole och så hängde hon med en bit tillbaka. Kändes konstigt att rida runt i de trakterna där man brukar lixom... gå... och cykla till vardags.

   Jajja, det va iaf kul, skönt å få rida igen. Nu e ja hemma med Nic. Ligger på govlet i vardagsrummet, kollarpå Pirates of the caribbean. Ute ösregnar det. Vi får se hur det blir med tennis sen då... skulle va kul o köra ett set eller två. =)

   Imorgon börjar skolan. Ska försöka ha en bra sista tid på sommarlovet nu och inte slösa bort den här alltför länge. SO LONG freaks!!

// V.I.K.I.        

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards