Vicky

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Victoria - 3 september 2009 18:31

Idag var det en vanlig dag, typ. Vi testade gymmet idag:) Det var ju bra gjort av oss måste jag säga. Och maten var inte så hemsk, skolan går på, vidare. Man lär sig mer varje dag... tror jag. Idag lärde jag mig i alla fall att Kasper är 14 år och bor i Knivsta^^ väldigt viktigt. Nej men a ..

Har bakat kladdkaka. har baka-kaka-beroende elr nåt=S Baka kaka igår och baka kaka idag.... Man får lixom inte nog av en del kakor.X) Men kvinna borde vara nyttigare i livet. Aja, hur som helst så ser det ut att bli dalarna på fredag-----> hela helgen. Missar typ massa då ju. Jocke på fredag, och ridiningen på fredag, och vännerna på freadg! :( suck. Men det blir nog bra nån gång, i tiden. Det måste det ju bli. Känner att jag inte riktigt har nåt vettigt och säga egentligen... Palla... Måste göra nåt vettigt snart. Typ plugga. Men hejdå.

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards